” Jangan saya saya saya eh, gig1t pipi tu tahu lah.. ” – Netizen

Hairul Azreen Kongsi Video Gelagat Mencuit Hati Anak-Anaknya, Yusuf Iskandar Dan Alisa Aisyah Apabila Ditanya ‘Siapa Budak Bus0k’ Buat Peminat Terhibur. Amboi Bus0k-Bus0k Pun Tetap Comel. Cepat Je Mengaku, Siap Melompat-Lompat Lagi !!

Anak kepada pasangan selebriti negara, Hairul Azreen dan pasangannya Hanis Zalikha sering menjadi tumpuan para peminat. Bukan sahaja comel dan cantik, bahkan gelagat dua beradik yang diberi nama Yusuf Iskandar dan Alisa Aisyah ini sentiasa menghiburkan hati.

Hairul ada berkongsi satu video di posting terbaru Instagramnya. Melalui video tersebut Hairul sedang bergurau senda bersama kedua-dua anaknya dengan bertanya soalan ‘siapa budak bus0k, angkat tangan’. Yusuf dan Alisa yang masih berbaju tidur kelihatan sangat comel.

Apa yang menarik perhatian, apabila soalan ditanya, serta merta kedua beradik itu mengangkat tangan. Yusuf yang pertama mengangkat tangan, diikuti oleh Alisa. Alahai Alisa, comel sangat tu, mesti terikut-ikut dengan abang Yusuf kan. Happy sahaja melihat kedua beradik ini.

Gelagat Yusuf dan Alisa yang melompat kegembiraan itu menarik perhatian peminat. Comel betul Yusuf dan Alisa bermesra dengan bapanya. Suasana ceria dengan gelagat anak-anak sudah pastinya dapat menghilangkan sedikit sebanyak tek4nan kerja seharian.

Jom tonton perkongsian video di bawah :

Telatah dua beradik yang mencuit hati dan comel ini meraih banyak tanda suka dan komen. Rata-rata terhibur dengan gelagat spontan mereka. Antara komen-komen peminat adalah :

” Ni kalau bergabung dengan fattahanas boyyeah dgn adiknya fathiaaneesa mesti ketawa tak terhenti, Hahaha comel lah yusoff.. “

” Allahu comey sgt anak2 ni.. suka sgt menengoknya.. mcm nak suruh kome tambah lg byk3.. tp paham2 la jgk.. tanak pressure makpak nya.. “

” Sebelah kaki alisa seluar ke bawah, sebelah senteng ke atas. hehe. anak untie pun kdg2 cenggituh. Haha. Mcm3 akal dorg skng. Hai Alisa comel.. “

” Bagus ah tu mengaku… melompat2, Cepat betul membesar, 2 sicomel yg busuk, Ahahaha comel jer 2 budak ni, Hahahahah alamak ai menari pulak.. “

” Jangan saya saya saya eh, Gig1t pipi tu tahu lah, adui the little girl, Semua mengaku. Alahai comel, Kalau dh comel lote gini.. Ucux pn bau wangi.. “

” Muka aisyah sejibik mcm daddy, yusuf mcm mummy, bestnya jadi budak busuk pun ada orang sayang, Geramnya tgk comel, cerdik.. ”

” Lisa tunjuk abgnya “diaa diaa diaa”, Alolo cute nya thealisaaisyah ikut jerr apa Abang theyusufiskandar buat.. “

Biarpun keluarga ini kecil namun dapat dilihat kebahagiaan yang mereka kecapi. Dua beradik ini cukup menceriakan suasana. Kami di Berita Kopak mendoakan semoga keluarga Hairul sentiasa bahagia dan berada dalam rahmat Allah SWT. Amin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Hairul Azreen

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..