” Otak masuk air betul, kesian brother ambik order tu.. ” – Netizen

Video Wanita T1ru Gaya Suara Kartun Doraemon Ketika Membuat Pesanan Makanan Buat Ramai Terhibur. Part Last Cakap ‘Bye’ Tu Memang Kelakar, Sampai Kawan Dia Pun Ketawa Tak Keluar Suara !!

Menerusi akaun Instagram Era.je telah berkongsi satu video yang memaparkan aksi sekawan yang sedang berada dalam sebuah kendaraan untuk membuat pesanan makanan di drive thru makanan segera telah tarik perhatian ramai warga netizen.

Manakan tidak, seorang wanita yang berada di belakang seat pemandu telah membuat pesanan untuk membeli aiskrim dengan men1ru suara kartun animasi Doraemon. Perbualan antara wanita tersebut bersama pekerja yang mengambil pesanan itu sangat mencu1t hati.

Tidak dijangka wanita tersebut mampu men1ru sebiji akan suara kartun Daraemon. Perkongisan video itu juga telah mendapat ratusan komen dan puluhan ribu tanda like daripada warga netizen yang telah menonton perkongsian video lucu itu.

Bahkan rakan wanita yang sedang merakamkan aksinya sedang membuat pesanan itu turut terhibur dan tidak henti ketawa apabila mendengar suara rakannya.  Reaksi pekerja yang mengambil pesanan itu turut melayan akan pesanan wanita tersebut.

Tonton perkongsian video itu di bawah ini :

Meninjau di ruangan komen, ramai yang memberikan komen turut terhibur  menonton perkongsian video itu. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Kawan dia pun gelak sampai silent, punya lawak dengar kawan dia t1ru suara kartun, kerja g1la betul lah sahaja mengus1k, hahaha.. “

” Aku ulang 10 kali weh, gelak tak berhenti tengok video ni, memang lawak, perempuan ni memang hati kering betul t1ru suara, lawa kot.. “

” Ni mst semua otak masuk air, ksian abang yang ambik oder tu, hahaha terkena dengan bdk2 ni, aku pun ker4s perut tengok.. “

” Lawak tengok kawan dia, tahu pun kelakar, yang last cakap ‘bye’ tu memang lawak ter0k kot, tah2 abang tu pun tahan gelak masa ambik oder.. “

” Wah sebijik suara, rasa nk lempang2 jer ha tengok minah ni buat suara, hahaha cool jer sak4t orang yer korang.. “

” Aku tak nak gelak sorang, plz lah ramai-ramai gelak, penat kot tgk video ni, berulang aku tengok, berulang aku gelak.. “

” Sak1t otot perut aku,  kerja ketawa jer, jarang-jarang lah perempuan nk sewel buat lawak mcm ni, hahhaaa.. “

Rupanya gadis yang men1ru suara kartun Daoremon itu adalah bernama Siti Nurdeerina yang pernah berlakon menerusi drama ‘Kampung People 2 ‘ yang memegang watak sebagai Hanis. Apa-apa pun kami dari Berita Kopak berharap dengan perkongsian video ini turut menghiburkan para pembaca semua.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Era.jer, Siti Nurdeerina

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa  kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..