” Bagusnya lah hai, sporting sangat Aming. Priceless expression tu.. ” – Netizen

Video Kej0tan Istimewa Selebriti Masakan, Khairul Aming Untuk Seorang Followernya Yang Hamil Dan Mengidam Masakannya. Wah Untungnya Dapat Rasa Air Tangan Khairul Aming !! 

Bagi penggemar video masakan, nama selebriti masakan media terkenal, Khairul Aming bukan asing lagi. Pemuda berasal dari negeri Cik Siti Wan Kembang ini sering tampil dengan pelbagai juadah yang menyelerakan dan berkongsi resepi masakannya itu di Instagram miliknya.

Sehingga kini akaun sosial Aming ini sudahpun diikuti seramai 2.7 juta pengikut. Hasil tinjauan kami di Instagram Khairul Aming, telah dikongsikan satu video yang memaparkan Aming membuat satu kej0tan untuk seorang ibu hamil yang mengidam untuk makan masakannya.

Aming turut menunjukkan paparan komen daripada suami kepada wanita ini yang bernama Encik Ashraf yang bercerita mengenai hajat isterinya itu. Demi memenuhi keinginan ibu hamil ini, Aming memasak beberapa hidangan lengkap dengan nasi putih sebagai hidangan tengahari untuk pasangan ini.

Reaksi wajah isteri Encik Ashraf apabila bertemu dan merasai masakan Aming speechless sungguh. Jika anda pengikut akaun sosial Aming, pastinya sering melihat hasil masakannya yang membuatkan ramai terli0r dan telan air liur kerana kalazatan setiap hidangan Aming itu. Tambahan pula jika wanita hamil yang melihatnya, pasti rasa mengidam itu membu4k-bu4k.

Jom tonton video di bawah :

Tind4kan Aming yang merealisasikan hasrat ibu hamil ini mendapat pujian dan perhatian daripada netizen. Ekpresi wajah ibu hamil itu juga terpancar kegembiraan dan antara komen-komen mereka :

” Satu kepuasan bila mknn yg dimasak, dpt diberi pada yg menghargai, dan menggembirakan si pemakan juga. Bikin terharu sungguh.. “

” Mel0mpat baby dlm per0t tu rasa air tangan abang fuhh hebat b0ssku. Semoga sentiasa murah rezeki Aming.. “

” Bagusnya lahai. Saya tetiba pregnant bang tengok video ni. Tek4k rasa teringin jugak nk rasa airtangan Aming ni.. Terbaiklah.. “

” You are such a good chef/guy. Menang1s tgk, Org2 mengandung je rse nikmatnya dan dihargai kalo dpt ape yg dia nak makan.. “

” Orang kalau ngidam dapat makan apa yg di idam tu rasa nk nang1s punya suka.. Moga Aming sentiasa mendapat rezeki mencur4h-cur4h atas kebaikan ini.. “

” Eeeeee baiknya dia, sporting sangat Aming. Alhamdullilah… Moga khairul aming dimurahkan rezeki lg.. “

” Priceless dia punya expression tu. ibu2 yg pernah mengidam je faham perasaan tu mcmana.. Baguslah Aming ni.. “

” So happy to see the lady being so so happy. Well done khairul aming. bagusnya awak dek. Terharu tengok sebab orang preggy je yg faham perasaan dapat apa yg di idam kan.. “

Bagus cara Aming dalam menghargai follower yang menjadi pengikut setianya ini. Bukan semua orang dapat layanan ekslusif seperti ini. Apa pun, semoga Aming sentiasa dikurniakan Allah rezeki yang melimp4h ruah dan berjaya dalam bidang masakannya ini.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Khairulaming

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..