“ Bestnya kawan sampai kahwin. Happy anniversary Lan Solo dan isteri.. ” – Netizen

Lan Solo Muat Naik Gambar Thr0wback Zaman Persekolahannya Bersama Isteri, Sheila Hassim Sempena Anniversary Yang Ke 11. Wah Bercinta Dari Zaman Sekolah, Kuat Betul Jodoh !!

Siapa yang tidak kenal dengan penyanyi yang bersuara lant4ng, Lan Solo yang dulunya seorang vokalis bagi Kumpulan Kristal dan kini membuat keputusan untuk mengundur diri menyanyi secara solo. Lan kini masih aktif dalam bidang nyanyian dan peminatnya sentiasa menggemari lagu-lagunya serta masih setia mengikuti perkembangannya di media sosial.

Meninjau ke akaun Instagram Lan, satu perkongsian gambar yang memaparkan gambar lama dirinya bersama isteri sewaktu zaman persekolahan cur1 tumpuan netizen. Perkongsian itu Lan buatkan khas untuk isterinya yang tersayang, Nur Sheila Hassim sempena hari anniversary mereka berdua yang ke 11 tahun bersama.

Nampaknya Lan dan isterinya adalah pasangan couple yang bercinta dari zaman bangku sekolah lagi. Ramai yang kagum dengan pasangan ini kerana mereka berdua sangat setia selama 10 tahun dan sus4h senang bersama sebelum ke ikatan perkahwinan. Wah kuat betul jodoh mereka berdua ya.

Lan kelihatan segak dan kacak ketika zaman bujangnya dalam gambar itu. Pastinya gambar ini memberi seribu makna dan banyak kenangan kepada mereka berdua. Malah, perkongsiannya ini mengimbau kembali memori zaman bercinta dirinya dan isteri. Alahai, so sweet couple.

Jom kita ikuti perkongsian di bawah :

Lan memuatnaik gambar ini sebagai tanda ingatan dan kasih sayangnya untuk isterinya sempena ulang tahun perkahwinan mereka. Ramai yang memberi tanda suka dengan posting Lan ini dan rata-rata peminat mengucapkan happy anniversary kepada mereka berdua. Antara komen-komen yang dit1nggalkan :

“ Sekolah lembah.. Happy anniversary lan solo Dan wife.. Mcm gambar aku skolah2 dlu je.. hensem nyer lan.. Sama. 27/12 ni anniversary ke 11.. ”

“ Padunya bang lan.. Bestnya kwn sampai kwin happy annivesary lansolo dn isteri moga hingga ke jannah amiin.. Happy anniversary untuk kalian bedua.. ”

“ Selamat ulangtahun ke-11 dalam perkahwinan, semoga kekal hingga ke syurga selama2nya.. Jangan gan4s2 ya.. nanti Sheila kena bertungku selalu hahaha.. ”

“ Happy anniversary adik2ku sayang.. Kakak doakan kebahagiaan, persefahaman dan saling tolak ansur penuh keikhlasan milik kalian selamanya.. Cepattt tambah baby.. ”

“ Happy Anniversary Lovebirds.. Masa ni pandang pun tak nak kan.. Syukur skrg pandang selamanya.. Happy anniversary.. Wah cayala cinte dr zaman sekolah bkn cal4ng2 ni.. ”

“ Selamat ulang taun lan n shila.. Zaman filem getaran.. Kacak asal.. time ni dh jadi artis kan.. Selamat ulang tahun perkahwinan.. semoga kalian berdua dalam rahmat Dan kasih sayang Allah selalu.. ”

“ Itu lah cinta sejati apa2 pun terbaik buat lan dan isteri semoga bahgia ke akhir ayat.. Alhamdulillah.. Happy Anniversary.. Moga sampai Jannah.. Aamiin..  Love sgt nihhh.. ”

Sekejap sudah masa berlalu, ikatan perkahwinan Lan dan isteri kekal hingga ke hari ini. Kami di berita kopak mendoakan semoga ikatan dan bahtera perkahwinan Lan dan isteri kekal bahagia hingga ke jannah serta sihat dalam lindunganNya bersama keluarga tercinta. Aminn..

Silakan SHARE..

Sumber: IG lansolo_official

Artikel ini disediakan oleh Berita Kopak. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..