” Fuhhh padu la bang, macam astana Pablo Escobar sebijik.. ” – Netizen

Kongsi Gambar Sebuah Rumah, Perkongsian Syamsul Yusof Raih Perhatian Peminat. Wah Besarnya Bakal Rumah Syamsul, Dah Macam Istana. Cantik Betul, Semoga Dipermudahkan !! Kongsi Gambar Sebuah Rumah Besar Dan Tersergam Indah, Perkongsian Syamsul Yusof Raih Perhatian Peminat. Wah Besarnya Bakal Rumah Syamsul, Dah Macam Istana. Cantik Betul, Semoga Dipermudahkan !!

Kehebatan pengarah muda Syamsul Yusof tidak dapat dinafikan lagi. Anak kepada pengarah tersohor, Dato’ Yusof Haslam ini sememangnya mempunyai bakat mengarah dan idea yang hebat sehinggakan hampir semua filem yang diarahkannya mencapai kutipan pec4h panggung.

Tidak hanya sebagai pengarah, Syamsul juga turut dikenali sebagai pelakon dan turut sama berlakon dalam filem arahannya. Terkenal dengan watak Shark, karakter dan penampilan Syamsul di luar pasti mencur1 perhatian ramai. Artis yang serba boleh dan versatile, Syamsul juga mampu menyanyi dengan baik dan sudah kelu4r dengan beberapa buah lagu.

Meninjau akaun Instagram Syamsul, telah dikongsikan beberapa keping gambar yang menunjukkan Syamsul bergambar di hadapan sebuah rumah agam yang sangat besar. Syamsul turut mencoretkan di kapsyennya mengatakan bakal membeli rumah tersebut.

Melihat pada gambar tersebut, rumah ini kelihatan cukup megah dan mewah sekali. Tidak mustahil bagi Yusof untuk memiliki rumah impiannya ini kerana usaha dan kerja kerasnya bekerja banyak yang membuahkan hasil. Syamsul turut memohon doa daripada peminat agar impiannya ini tercapai.

Jom baca perkongsian di bawah :

(Klik butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Perkongsian Syamsul ini menarik perhatian peminat. Wah bukan calang-calang orang dapat membeli rumah sebesar dan semewah ini. Antara komen-komen peminat :

” Seri0us ah, ya Allah moga kau kabul hajat sahabatku ini. Moga kaya macam Escobar tapi sifat macam ustaz Somad. Aamin.. “

” Boleh buat studio, besar sangat bang cantik. Escobar net worth 30b.. so you gonna worth 30b.. amin.. amin… “

” Allah will give anaything to you mah brother, because you are kind, great, respectful, everything. “AMEEN”.. “

” Wow pinjam rumah nk selfie pun jd laaa. Peghhh padu, Moga dipermudahkan segala urusan mu dan diberi kejayaan.. Aamin.. “

” Wow ada bau filem baru ni. aku bilik maid pun jadilah. Semoga dipermudahkan dan diberi kejayaan sahabat.. “

” Besar g1la rumah bang.. Doakan bisnes saya mampu bertahan dan saya boleh berjaya macam syamsul yusof jugak.. “

” Fuhhh padu la bang mcm astana Pablo Escobar sebijikkkk kan. Country Heights? Wow amin, moga dipermudahkan abang syamsul. abang paling semp0iMoga dipermudahkan segala urusan.. “

Besar dan gah sungguh rumah yang ditunjukkan ini dan tidak mustahil bakal menjadi kenyataan sedikit waktu lagi. Apa pun, semoga Syamsul terus success dalam berkarya dan menghasilkan lebih banyak filem hebat untuk memeriahkan lagi industri perfileman negara. Good luck.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Syamsul Yusof

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..