” Happy anniversary, sweet tengok Datin dan Dato’.. ” – Netizen

Kongsi Gambar Sekitar Sambutan Hari Ulangtahun Perkahwinan Yang Ke 5, Gambar Datin Seri Maria Farida Bersama Suaminya Cur1 Tumpuan Ramai. Alahai Sweetnya, Maria Pun Maintain Cantik Walaupun Dah 50an !!

Pelakon jelita, Datin Seri Maria Farida antara yang sering mendapat perhatian ramai di laman media sosial. Bahkan Maria dikatakan antara pelakon yang maintain cantik dan menawan meskipun usianya sudah pun 50an. Kalau dilihat gaya penampilan dan raut wajahnya juga mesti ramai yang tak sangka bukan ?

Meninjau di akaun Instagram, pada minggu lepas Maria telah berkongsi gambar-gambar sekitar majlis sambutan hari ulang tahun perkahwinannya. Difahamkan majlis tersebut adalah sambutan ulang tahun perkahwinan Maria bersama suaminya, Datuk Seri Rahman Shakur yang ke lima tahun.

Meskipun sambutan majlis tersebut diadakan serba sederhana di rumah, namun ia kelihatan begitu meriah. Maria turut berkongsi gambar bersama ahli keluarga mereka. Pada postingnya yang lain, Maria telah berkongsi ucapan buat suaminya beserta gambar ketika majlis pernikahan mereka dahulu sempena ulangtahun perkahwinan mereka.

Jelas terlihat akan terpancar kebahagiaan Maria bersama suaminya pada perkongsian gambar oleh Maria itu. Untuk sedikit info, ini adalah perkahwinan kedua buat Maria setelah perkahwinan pertamanya dahulu gag4l mengecapi bahagia.

Ikuti perkongsian tersebut di bawah ini :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Di ruangan komen, rata-rata netizen turut memberikan kata ucapan selamat ulang tahun perkahwinan buat Maria dan mendoakan semoga pasangan ini sentiasa bahagia bersama. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Selamat ulang tahun perkahwinan buat Datin Maria dan suami, semoga hubungan ini kekal hingga ke jannah.. “

” Sweet betul tengok pasangan ni, Maria tetap maintain cantik lah, tak pernah tak cantik tau, semoga bahgia selalu.. “

” Happy anniversarry Maria, semoga ikatan yang dibina ini akan kekal bahagia hinga ke syurga, aaamin.. “

” Happy anniversary kak.. Moga hubungan akak dan suami dirahmati dan diberkati Allah dunia akhirat.. “

” Congratulations,  semoga both sihat & forever jodohnya, In Syaa Allah. You still look g0rgeous and beautiful.. “

” Happy anniversary babe Maria Farida, semoga kalian akan terus kekal bahagia hingga ke Jannah, Aamiin yra.. “

” Tak pernah tak cantik, sweet tengok Datin dan Dato dalam gambar ni, selamat ulang tahun perkahwinan yang ke -5.. “

Wah lima tahun dah rupanya Maria mendirikan rumahtangga dengan Dato’, sampai sekarang tetap sweet dan romantik. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak turut mengambil kesempatan ini mengucapkan selamat menyambut ulangtahun perkahwinan buat Maria dan suami, semoga ikatan ini kekal hingga ke syurga. Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Maria Farida Atienza

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa  kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..