” Putih merah orangnya, hands0me baby boy ni.. ” – Netizen

Wajah Terkini Anak Emma Maembong Dalam Versi Penuh. Wow Baby Putih Gebu Betul, Dah Makin Bersemangat Tengok. Komen Emma Pun Nak4l, Sempat Lagi Mengus1k Shazli Tu !!

Emma Maembong umum diketahui sudah melahirkan cahayamata sulungnya 8 November yang lalu. Berita Emma dan suaminya Shazli yang mendapat bayi lelaki ini disambut dengan gembira oleh para peminat Emma. Walaupun ianya menjadi rahsia dan setelah seminggu kelahiran baru dikhabarkan, perkembangan Emma sentiasa dinantikan oleh peminatnya.

Meninjau akaun Instagram Emma Maembong, telah dikongsikan sekeping gambar bayinya ini. Gambar yang menunjukkan bayi Emma ini sedang nyenyak tidur tanpa dibedung kaki dan tangannya. Sehingga kini Emma masih belum memaklumkan nama bayinya ini kepada umum.

Jika diperhatikan perkongsian Emma sebelum ini, wajah bayinya ini ada dikongsikan beberapa kali namun tidak kelihatan wajahnya secara penuh. Hanya sipi-sipi wajah comel bayi Emma yang terlihat namun warna kulitnya yang putih memang nyata sejak dari hari pertama kelahirannya lagi.

Emma turut menulis di kapsyennya itu bahawa ini adalah gambar thr0wback sebelum rambut bayinya dib0takkan. Malah kawan baik Emma, pelakon Alvin Chong juga ada berkongsikan gambarnya memegang bayi yang digelarnya Shariq ini yang sudahpun b0tak kepalanya.

Jom baca perkongsian di bawah :

Wajah penuh anak Emma ini memang kelihatan begitu dan ianya telah mencur1 perhatian dan pujian peminat. Gebu sangatlah baby sama macam Emma dan antara komen-komen daripada peminat :

” Comey nyee… Putih gebu. Cute boy sangat ni. Tadi janji nak main games, dia tidur. Aish la bab4p kang, hehe.. “

” So comel laaaaaa, handsome dah besarrr nanti ni. Comei yakm4tttt si kecil ni.. Tenangnya dia dapat tidur gaya bebas hehe.. “

” Comelnya macam daddy dengan mummy. So cute, cair tengok bud4k comey ni.. Muka tu kiut sangatlah sayang.. “

” Alolo.. gebu dia tuuu.. tengok peha pun putihnya. Apa rahsia putih sangat ni baby.. cute and handsome boy sangat ni anak Emma.. “

” So cute macam mama dia sangat. baby dah nampak handsome nya, besar mesti kena kej4r dengan anak dara.. “

” So the Eurasian, putih gebu macam mamanya. Olooo macam banyak bulan dah. Pipi chuubby sudah.. “

” Putih merah orangnya, hands0me baby boy ni macam mama. Comey sangat-sangat, i feel loved tengok anak emma.. “

Komen bal4s Emma di komen suaminya Shazli juga turut mencur1 perhatian ramai peminat. Amboi Emma meminta sangat ni tapi beran4k ramai-ramai pun bagus, pasti semua comel-comel macam Emma dan Shazli.

Belum cukup sebulan usianya, sudah nampak bersemangat baby Emma ini. Putih gebunya baby Emma ini memang mewarisi betul warna kulit Emma dan Shazli. Apa pun, semoga si kecil ini membesar dengan sihat selalu, menjadi anak yang soleh dan sentiasa membahagiakan ibubapanya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Emma Maembong, IG Shazli. a

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..