” Tengok muka Sera , Allah seb4knya, hope till jannnah .. ” – Netizen

Shuk Sahar Kongsi Video Kej0tan Buat Isteri Tersayang. Alahai, Isteri Mana Yang Tak Happy Dapat Hadiah Macam Tu. Terbaiklah Shuk !!

Adat biasa hubungan dalam berumah tangga pasti ada juga ada pasang surutnya, sedangkan lidah lagi terg1git, inikan pula suami isteri. Namun percayalah rencah dalam hubungan rumah tangga inilah buatkan kita akan kuat dan semakin erat dengan pasangan.

Begitu dikongsikan oleh pelawak dan penyampai radio, Shuk Sahar telah berkongsi satu video yang memaparkan dirinya telah membuat kej0tan buat isteri tercintanya. Kongsi Shuk juga, isterinya kini sedang merajuk kerana sejak dua menjak ini, Shuk jarang meluangkan masa bersama keluarga atas faktor sibuk bekerja.

Shuk telah membuat keputasan untuk memujuk isterinya itu dengan menghadiahkan sebuahtelefon bimbit berjenama iPhone untuk isteri tercinta. Perkongsian video oleh Shuk itu di akaun Instagram miliknya telah mencur1 perhatian ramai peminat.

Shuk turut berkongsi cerita bahawa sudah lama isterinya teringin untuk memakai telefon berjenama iPhone. Menonton video yang dikongsikan Shuk itu turut kelihatan betapa terharunya isteri Shuk setelah menerima hadiah daripada Shuk.

Tonton perkongsian video tersebut di bawah ini :

Isteri mana yang tidak terharu apabila menerima sesuatu yang dimpikan apatah lagi daripada suaminya. Reaksi isteri Shuk ketika menerima hadiah itu turut mendapat perhatian ramai. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Patut la sengehhh lebauu semacam jee semalam… Dpt iphone baru rupenye, alahai so sweet Shuk semoga kekal hingga akhir.. “

” Jaga wife Syuk btl-btl… Sian dia huhu.. Nok sed1h mukanya, mesti dia nak luangkan masa dengan Shuk dah lama kan.. “

” Memang lah hadiah tu mahal, mesti dia terharu, tapi masa dapat dibeli dengan nilai sesuatu barang, semoga Shuk dan isteri sntiasa kekal bahagia.. “

” Tengok muka Sera , Allah seb4knya, sebab mungkin dia tak sangka dapat kej0tan dri suami, semoga till jannah. .”

” Klau sy… Mmg tk gembira.. Walaupun hadiah tu semahal mn sekali pun… Sy cuma nk ada msa bersama. Sy sanggup tido lmbt 3 pg sebab nk tgu suami blik.. “

” Isteri tak minta barang mahal dia tak minta duit ringgit klu dia ckp no mr nice guy tu kena paham la dia nk spend time je ngn suami..tak beli apa pon tak pe jnji dia happy ada di sisi suami walaupon bgn pg tak mandi.. “

” Dah lame follow syuk dgn Sera … Suke tgok sera layankn je perang4i g1ler syuk, tapi tdi tgok muke sera, Allah seb4k nya …. Hope till jannnah .. Amiin… “

Alahai sweet betul Shuk ‘beli jiw4’ isterinya, romantik juga rupanya Shuk ni yer. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak mengharapkan semoga Shuk dan isteri sentiasa bahagia bersama dan semogaΒ  rumah tangga mereka akan kekal hingga ke jannah. Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Shuk Hot FM

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpaΒ  kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..