” Melekat, tak tahan mantai buc0k mak dia pun selit sama.. ” – Elly Mazlein

Muatnaik Gambar Cikgu Azlan Dan Anaknya, Putri Sara Sefhia Sedang Bersantai Di Ruang Tamu, Perkongsian Elly Mazlein Raih Perhatian Peminat. Alahai Comel Je Dua Beran4k Ni, Siap Terselit Bantal Bus0k Kak Lina P0m P0m Lagi !!

Sebut sahaja Kak Lina Pom Pom, pastinya ramai yang kenal empunya diri atau pemilik nama sebenar Elly Mazlein. Selebriti berbakat besar ini sering menghiburkan ramai dengan keletahnya yang mencuit hati. Ada sahaja perkongsian Kak Lina buat pengikutnya tertawa.

Hasil tinjauan terbaru di akaun Instagram, Kak Lina telah berkongsi gambar suaminya yang dikenali dengan panggilan Cikgu Azlan serta anaknya yang bernama Putri Sara Sefhia sedang bersantai di ruang tamu sambil menonton televisyen.

Sebelum Ini Kak Lina pernah berkongsi gambar Cikgu Azlan dan Sefhia bersantai di atas lantai di berandar rumah mereka. Perkongsian itu juga turut meraih perhatian pengikut Kak Lina di Instagram yang kagum dengan cara layanan Cikgu Azlan terhadap anak tir1nya itu.

Menerusi posting terbaru ini pula, Sefhia kelihatan ‘berkepit’ dengan Cikgu Azlan sambil menyandarkan kepalanya dengan kepala ayah tir1nya itu. Apa yang menariknya, Kak Lina turut memaklumkan bantal bus0knya juga turut terselit di situ.

Ikuti perkongsian di bawah :

Alahai Sefhia, di mana ada Cikgu Azlan pasti di situ ada Sefhia. Manja sungguh anak papa ni. Antara komen-komen peminat :

” Mantai muc0k kakak yang mana satu tu ? Yang color putih tu ka, yang pakai jersi bola ? Laaaa. Masukkkk.. “

” Kiteeeeee adeee.. hahahaha. me.. me… ado lg bantal uc0k acemmm… best oooo. Terlalu raja emmah mentari koreah.. “

” Saya pun masih ada mantai buc0k masham iamellymazlein. Mesti kak Kep0m pndai masak. Tgk peyut cikgu leh tau.. “

” Masuk lirik lagu raja ema tuh ‘sinar mentari oh korea’. Haha sy pun ada haha. klu musim2 huj4n ni bantal tu rse sejuk semacam je gegebu gitu hahaha.. “

” Dah 10 thun. Dari bff perlis. Tak leh tido klau takde.. Selimut bus0k pun ada. Hahaha.. Baring tepi taman permainan pulak tu.. “

” Nenek pun ada.. asalnya banyak anak bongsu.. pastu dia masuk asrama Dan sekarang jauh ikut suami dia ke Ganu.. “

” Sy pun ade.. kaler dah tukar luar biase. Mlm² rupe katak kod0k, sejuk² klu pel0k.. hahahaha.. Comei hok mainan tu.. “

Bertuah Sefhia memiliki ayah tir1 yang menyayangi dirinya seperti anak kandung sendiri. Kak Lina juga beruntung mengahwini lelaki yang penyayang dan bertanggungjawab seperti Cikgu Azlan. Semoga keluarga ini dalam keberkatan Allah selalu. Amin..

Silakan SHARE..

Sumber: IG Elly Mazlein

Artikel ini disediakan oleh Berita Kopak. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..