“ The cutest dinosaur, comel sangat bunyi dinosaur Alisa.. “ – Netizen

Video Alisa Aisyah Buat Bunyi Dinosaur Buat Peminat Terhibur. Part Bunyi ‘Rawrrr’ Tu Dah Macam Bunyi Tiger Pun Ada. Alahai Comelnya ‘Dinasour’ Cilik Ni !!

Si cilik Alisa Aisyah merupakan anak perempuan kepada pasangan selebriti Malaysia, iaitu Hanis Zalikha dan Hairul Azreen. Mempunyai akaun Instagram peribadi diwujudkan atas namanya dan kini jumlah pengikut Alisa sudah mencapai sebanyak 1.2 juta orang.

Pantas masa berlalu, tanpa sedar anak kedua kepada Hanis dan Hairul ini sudah berusia 1 tahun lebih. Bukan sahaja memiliki wajah yang comel, segala keletah dan tingkah laku Alisa yang sememangnya comel sering kali mendapat tumpuan peminat.

Terbaru, satu video telah dimuatnaik di Instagram Alisa yang memaparkan Alisa bersama mummynya, Hanis sedang meluangkan masa bersama. Kedengaran suara Hanis di sebalik video itu yang meminta Alisa untuk membuat bunyi dinosaur dan disambut baik oleh Alisa membunyikan bunyi dinosaur versinya.

Sambil melompat-lompat Alisa di atas sofa membuat bunyi dinosaur. Kelihatan Alisa begitu terhibur dan gembira. Alahai, comel betul bunyi dinosaur Alisa dah macam bunyi tiger pun ada. Bukan itu sahaja, cara dan gaya Alisa ketawa yang kelihatan sama seperti abang kesayangannya, Yusoff Iskandar juga pastinya mencur1 perhatian peminat.

Jom ikuti perkongsian video di bawah :

Perkongsian video Alisa ini telah meraih banyak tanda suka dan komen-komen daripada peminatnya. Rata-rata terhibur dengan bunyi dinosaur versi Alisa dan ramai juga yang memuji telatah kecomelannya. Antara komen-komen yang dit1nggalkan :

“ Elehhh… gigi dia tu.. Eiiii gig1t kangg.. eeee comeyyyy.. my baby so cute.. Maceh sayang, hiburkan acik.. i love you… “

“ R4wrr alias.. comel nya Alisa Aisyah ni.. suke kite tgk dia.. Gerenyooooo… rawr ini yg kita mahukan hahahhahahahha.. “

“ Comelnya lah dinasour ni.. Ayyyyy cute overload… aaaa shoo cuteeee.. Eeeiii ger4m laa alias.. Aishh this girlllll.. “

“ Cutenya rawrrr awak alisaa.. Sama ke mcm isya bunyi tiger.. Aaaa ger4m la dengan clever girl niii… “

“ The cutest dinosaur.. Dinosaur Alisaa.. klau dinosour mcm nii kan bagus.. Ah tomel.. Adik dino pun kiutttt eeee.. “

“ Gelak dia sama macam Yusufff.. eyyy comelnyeeee.. Comelnye alisaaaa.. how are u.. Lasak nyer.. omg alissaaaaa.. “

“ Ahahaahhahahaha sumpah la meyyymeyyy.. Cute sangatt niiii.. Reminds me of Boo from M0nsters Inc bile dia rawwwr…“

Alahai Alisa, ada sahaja gelagatnya yang mencuitkan hati. Alisa sememangnya anak yang comel dan pintar serta suka bergurau manja bersama mummy and daddynya. Apa-apa pun kami di Berita Kopak turut berharap yang terbaik buat Alisa dan keluarga.

Silakan SHARE..

Sumber : IG thealisaaisyah

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..