” Wajah mirip wajah abangnya, arw4h Alif sangat kan.. ” – Netizen

Gambar-Gambar Sambutan Hari Lahir Anak Bongsu Nora Ariffin, Fatehah. Selamat Hari Lahir Diucapkan !!

Semalam merupakan hari lahir anak bongsu penyanyi, Nora Ariffin iaitu Fatehah yang telah berumur 8 tahun. Satu majlis hari lahir yang diadakan secara kecil-kecilan bersama anak-anak dan menantu serta cucunya, Ayden diadakan di rumah mereka.

Nora telah berkongsi beberapa gambar ketika sambutan hari lahir tersebut di akaun Instagramnya. Nora juga turut menulis ucapan hari lahir buat anaknya itu di kapsyen posting tersebut. Menurut Nora, Fatehah merupakan tempat gantinya arw4h suaminya dan arw4h anak keduanya, Alif.

Setiap kali Nora berasa sed1h atau mempunyai masalah, dia akan melihat foto keluarganya dan ianya dapat melupakan segala masalah yang dihadapinya. Nora turut mendoakan semoga Fatehah menjadi anak yang solehah serta berjaya di dunia dan akhir4t.

Untuk rekod, Nora mempunyai empat orang cahaya mata namun anak keduanya, Alif Johan telah men1ngg4l dunia pada tahun lepas. Manakala suami Nora, Johan Nawawi yang merupakan seorang komposer, men1ngg4l dunia pada tahun 2017.

Jom lihat perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN -> untuk melihat gambar seterusnya.. )

Perkongsian ini dihuj4ni oleh ucapan hari lahir kepada Fatehah dan mendoakan yang baik-baik buat Fatehah. Antara komen-komen yang diberikan netizen :

” Wajah mirip wajah abangnya, arw4h Alif sangat kan.. Blessed to be a small part of it. The surpr1se on her face is priceless.. “

Kak nora ada anak kecik lagi rupanya hpy bday syg.. Sanah Helwah sweetie Fatehah May Allah gives u abund4nce of joy n happiness here n hereafter Aameen Allahumma Aameen.. “

” Happy Birthday Fatehah may you be anak yang soleh. Happy birthday to u beautiful fatehah. Alhamdulillah… Senyum tanda gembira dan bahagia.. InshaAllah pasti keberkatan yg di dambarkan sentiasa mengiringi.. Aamin.. “

” Wowwww kek bt21. Salam selamat ulang tahun fatehah… Semuga panjang umur dan dimurahkan rezeki amin..

” Happy birthday to you fatehah.. semoga menjadi anak yang solehah and happy sihat selalu. semoga berjaya dunia akhirat, Aamiin… “

” Fatehah ikut muka arwh Johan, selamat hari jadi Fatehah, semoga menjadi anak yg solehah berjaya dunia akhir4t..

Wah, cantik sungguh kek hari lahir Fatehah. Kami di Berita Kopak turut mengucapkan selamat hari lahir yang ke 8 tahun kepada Fatehah. Semoga menjadi anak yang baik dan solehah serta menjadi anak yang berjaya membanggakan keluarga.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Nora Ariffin

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..