” My forever baby, masal4hnya baby ni dah sama besar dengan bapak dia.. ” – Norman Hakim

Video Norman Hakim Meriba Anak Sulungnya, Danish Hakim Seperti Baby Raih Perhatian Peminat. Alahai Manjanya Danish, Comel Dua Beran4k Ni !!

Siapa yang tidak kenal dengan pelakon berwajah kacak Norman Hakim yang sentiasa mendapat perhatian ramai. Norman sering kali berkongsi kisah keluarganya kepada peminat dan dirinya sememangnya dilihat seorang bapa yang penyayang dan baik hati terhadap anak-anak dan keluarga.

Terbaru, Norman telah memuatnaik satu video yang mempamerkan kemesraan dirinya bersama anak sulungnya, Mohamed Danish Hakim di Instagram mencur1 perhatian netizen. Kelihatan Norman memangku Danish di atas ribanya meskipun anaknya itu sudah besar meningkat usia remaja.

Norman menc1um, memel0k dan memuk0l lembut badan Danish serta bergurau mengatakan perut Danish sudah kelihatan bunc1t. Danish kelihatan seorang anak yang begitu manja dan tidak segan apabila dirinya diperlakukan seperti itu untuk bergurau dengan ayah tersayang.

Bertambah menarik lagi, kedengaran suara Abby Abadi meriuhkan lagi suasana dalam video itu apabila Norman dan Danish memberi respon yang sama menjawab pertanyaan soalan darinya. Jelas kelihatan Norman dan Danish turut ketawa dan aks1 kemesraan mereka berdua membuatkan ramai terhibur.

Jom tonton video di bawah :

Posting Norman mendapat ribuan likes dan ramai yang suka melihat kemesraan mereka berdua dalam video itu. Rata-rata netizen turut memuji keakraban Norman dan Danish. Antara komen-komen yang dit1nggalkan :

“ Hahaha comel je.. Kalau besar sangat Danish nanti dm acik tau.. Alahaiii.. Dah bujang.. MasyaAllah so sweet.. Terbayang pulak nnt anak2 dah besar boleh kendong mcm ni.. ”

“ Hahahahaha so cute.. Hahaha nk sama besaq dgn daddy dah.. comel nya baby.. Hahahaha nnti papa lgi h0t dpd anak ni.. tak lama lagi dpt menantu la tu.. ”

“ Alololo cute ny bpak & anak.. so sweet.. Manja anak daddy.. Untuk mak2 yang tengok ni seb4k tau.. Baby kecil dan besar.. amb0i dia punya belai.. papa pun.. ”

“ Babby besar lg drpd ayah.. Mcm abg ngan adik jerrr.. Comelnya papa dia layan anak.. bapa yang penyayang dan sporting, anak2 pun dah remaja tapi masih manja dengan abah.. ”

“ Eeee meng4da betul la haha.. Alaaaaa.. manjanyer.. Baby tuaa.. anak sama besar bapak dah.. Kembung perut kot tu.. Hahaha tepuk nk tido.. bagus, bapa ngan anak rapat.. apa2 dia boleh share dengan kita.. ”

“ Surprised kerusi tak rob0h good job kerusi.. cuba sapu minyak yuyi cap limau.. kot hilang kembung baby tu.. Sweet family.. Baby hensem.. ”

“ Dah besar dri papanya.. masih boleh dimanja2 alhamdulillah semoga ikatan kekeluargaan akan lebih erat.. Suka tengok.. Ya Allah bestnya dgn bapa boleh manja2.. ”

Alahai, manja betul tengok Danish dengan Norman. Walaupun sudah besar seusia remaja, Danish tetap semp0i bergurau manja seperti itu. Semoga Norman dan Danish sentiasa sihat dan berjaya dalam apa jua yang dilakukan serta ikatan kekeluargaan mereka kekal hingga ke Jannah.

Silakan SHARE..

Sumber: IG normanhakim_786

Artikel ini disediakan oleh Berita Kopak. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..