” Daddy, I’m not ready for this.. ” – Lara Alana

Video Detik Menyed1hkan Lara Alana Ketika Keh1langan Ikan Kesayangannya Buat Ramai Tersentuh. Alahai Sayunya Tengok Lara Menang1s Sampai Macam Tu Sekali, Sabar Yer Lara !!

Gelagat anak kepada pasangan Awal Ashaari dan Scha Alyahya, Lara Alana sering meraih perhatian ramai setiap kali dikongsikan di laman sosial. Lara yang bakal bergelar kakak beberapa bulan sahaja lagi ini seorang kanak-kanak yang ceria dan aktif.

Meninjau akaun Instagram Lara Alana, telah dikongsikan satu video yang membuatkan ramai peminat tersentoh hati. Video berdurasi 3 minit ini memaparkan ikan kesayangan Lara yang dipanggil sebagai Sushi telah ‘pergi’ setelah 8 bulan menjadi peneman si kecil ini.

Lara yang menang1s teresak-esak ini tidak dapat menahan kesed1hannya apabila Awal menyuruhnya menanam ikannya itu. Scha yang turut sama menemani Awal dan Lara ini dilihat memel0k Lara dan cuba menenangkan anak kesayangannya ini.

Turut tertulis di kapsyennya itu memberitahu ini adalah pengalaman pertama Lara merasai keh1langan sesuatu yang amat disayanginya. Melihat akan cara Lara menang1s jelas menggambarkan kasih sayangnya Lara terhadap Sushi dan lagi bertambah raungannya apabila Lara men1mbus lubang dengan tanah untuk menanam Sushi sendiri .

Jom tonton video di bawah :

Memang sayu melihat Lara dalam keadaan sebegini dan ini meraih perhatian peminat. Rata-ratanya turut seb4k dan sed1h melihat Lara dan antara komen-komen mereka :

” For children a loss is so final and pa1nful to process. And they are so raw with their emotions.. ” – Sarimah Ibrahim

” Kind heart Lara mungkin datang dari Awal & Scha. Waktu kecil-kecil dulu Awal & Scha sudah terbiasa dengan hati yang baik. Padahal budak sekecil Lara bukanlah boleh diajar secara praktikal sepenuhnya untuk lahir rasa sed1h kehilangan, sayang pada sesuatu yang dijaga setahap ini.. “

” Allahuakbar, tok mami pun nang1s tengok laraalanaa nang1s, smlm tok mami nang1s sbb baby cat m4t1… Aduh.. Nnt shusi cari la di syurga iye.. “

” Dengan kita kita nang1s lak haa tgk lara nang1s.. Aduh.. Hati tisu nyaa.. Just shows how much of a loving person Lara is.. “

” Huuu.. huuuu… nang1s gak sd1h tgk lara terisak2 .. syg sgt kat fish dia… lbih2 lgi msa nk tnam tu .. meruntun perasaan betul berjurai2 airmata acik ni.. “

” Alalalaa… Dia cepat matang dgn ape yg dia bljr.. Dia fhm bila ikan tu m4t1, tak kn dpt balik yg sama.. “

” You got a kind heart Lara. Psni kalau aunty joy dah berhenti kerja dgn family lara, tak tau perasaan sed1h lara tu mcm mana kan.. “

” Perasaan bila haiwan kesayangan pergi mmg sed1h sangat-sangat. Sed1h tengok Lara, budak comel yang cerdik pandai.. “

Siapa yang tidak sed1h apabila haiwan kesayangan perg1 untuk selamanya dan sifat penyayang yang sudah diterapkan dalam diri Lara ini ketara kelihatan. Apa pun, semoga Lara tetap kuat dan menjadi insan yang berguna dan penyayang terhadap semua. Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Lara Alana

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..