” Sherry sebijik macam Cik B. Lawak lah, tengok lebih 10 kali.. ” – Netizen

Sherry Alhadad Kongsi Video Men1ru Aksi Cik B Buat Ramai Terhibur. Alahai Sherry Ni, Tak Pernah Tak Kelakar. Dato’ Seri Vida Pun Sporting Betul, Layan Jer !!

Sherry Alhadad sememangnya terkenal dalam dunia pengacaraan di Malaysia. Sherry juga berbakat sebagai pelakon dan pelawak. Sebagai seorang hos yang berbakat, Sherry begitu kelihatan selesa setiap kali mengacarakan majlis-majlis yang berprestij.

Anak bongsu dari empat beradik ini semakin hari semakin dikenali ramai. Sherry sering berkongsi pelbagai aktiviti Sherry menerusi gambar dan video di instagramnya, terutama pengalamannya mengacarakan rancangan-rancangan di televisyen. Kini, Sherry telah mempunyai 1.1 juta followers.

Menerusi tinjauan di Instagram, Sherry ada berkongsi video di Instagram miliknya sebuah video dengan kapsyen ‘ harini birthday mama saya ‘ begitu mencuit hati ramai yang menontonnya. Gaya dan nada suara yang Sheery t1ru dan buat begitu mirip kepada Cik B, anak kepada Dato’ Seri Vida.

Lebih mencuit hati, apabila Dato’ Vida turut ‘melayan’ keletah Sherry ketika Sherry membuat rakaman video tersebut. Dato’ Vida bukan main sporting lagi, jadi tukang gelak di belakang. Dato’ Vida juga turut memberikan komen Sherry punya cukup rencah untuk berjaya.

Jom ikuti video yang dikongsi Sherry di bawah :

Perkongsian Sherry itu membuatkan ramai netizen merasa terhibur. Tak pernah tak kelakar Sherry ni. Antara komen-komen netizen :

” TQ SIS sherry_alhadad yg comel.. workaholic.. Comel.. Brillianto.. Lawak.. cukup rencah… untuk BERJAYA.. ” – Dato Seri Vida

” Haw4u lah.. Kau buat hal tau hahahhaah.. HAHAHAHAHAHAH SERIUS MUKA SAMA GIL4.. Hahaha sama la kak sherry.. “

” Sekali tgk mmg ingat cik B.. sabo jelah.. Adoiiiii cr4ckk btl sherry.. Hahaha seng4lll lahhh.. Gil4kk mat12 ingat betul la Cik B td..rupenya buah cherry.. “

” Hahaha sama sangat2 takde beza langsung.. sheng3t laaa.. Hahaha sejibik mcm Cik B laaa.. CheB dh putihhhhh.. “

” Hahaha SEBIJ0N S10T.. Eh…. Kakak CikB.. sama la ni mesti anak pertama dsv.. “

” Ya Allah.. sebijikkk cik B.. Hahahah lawak lah.. Ad00h tengok lebih 10kali. Hahahaha.. ” Hahaha dgn muka2 skali tau. Sherry ni kan tk pernah tk funny.. Sama la muka.. “

Memang seorang yang berbakat besar Sherry ni, semakin hari semakin ramai yang mengikuti perkembangannya. Walaupun begitu, Sherry masih dengan sikap merendah diri dan terus menghiburkan peminat. Semoga Sherry terus sukses dalam kerjaya dan berjaya dalam bidang yang diceburi, Insha Allah. Amin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Sherry Alhadad

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..