” Manja betul anak teruna ni dengan mommy dia, comel sangat gaya tu.. ” – Netizen

Elfira Loy Kongsi Gambar Gaya Anaknya, Rayyan Yang Sedang Tidur. Alahai Comelnya Gaya Tidur Macam Tu, Lebih-Lebih Lagi Ada Bau Mommy Kan !!

Sejak dilahirkan lagi, semestinya wajah anak pelakon Elfira Loy ini sering mencur1 tumpuan ramai. Malah boleh dikatakan ramai yang sependapat bahawa Muhamad Rayyan Khalaf ini memang saling tidak tump4h seperti wajah bapanya.

Sudah berusia satu tahun pada 1 Oktober baru-baru ini, dilihat si kecil ini membesar dengan sihat dan semakin comel. Ada sahaja telatah Rayyan yang dikongsikan oleh ibunya menerusi laman media untuk tatapan ramai dan berkongsi perkembangan dirinya.

Tinjauan di akaun Instagram milik Elfira telah berkongsi dua gambar bersama anaknya pada posting terbarunya itu. Turut ditulis Elfira gambar tersebut adalah menunjukkan bagaimana anak kecilnya tidur setiap hari. Memang perkongsian itu sekali lagi mendapat perhatian ramai.

Memang kalau melihat perkongsian Elfira bersama anaknya itu, semestinya si kecil ini begitu manja dengan ibunya. Manakan tidak, Rayyan akan tidur apabila berada di atas d4da ibunya dan kongsi  Elfira lagi, dirinya lebih selesa Rayyan tidur sebegini dan tidak merancang untuk mengasingkan Rayyan dari tidur dalam katil bayi.

Ikuti perkongsian tersebut di bawah ini :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Di ruangan komen, ramai yang memberi tanda suka akan perkongsian oleh Elfira dan turut berkongsi cerita mengenai pengalaman mereka bersama anak-anak mereka juga. Antara komen-komen tersebut adalah :

” El , same laa  my bby dh setahun 2 month (sejenis yg suke tido smbil bre4stfeed nk naik atas bdn and then baru boleh tido) hihihi.. “

” bukan anak je selesa dengan keadaan macam tu.. kita yang mak² pun rasa selesa. rasa rapat. rasa tenang je bila dapat dakap anak time dia tido. enjoy the moment.. “

” Same to my 1st dotter, tp tk boleh buat dah sekarang, psl 2nd baby pon I ce4ser jugak, so jd s4k1t kalau dia baring ats bdn. Huhu, tp rindunye bila dpt moment mcm ni.. “

” Aippp mata tuu sempatt lagii pandangg cameraaaaa, manja betul anak teruna ni dengan mommy dia, comel sangat gaya tu.. ” 

” So cute  same goes to my daughter, hehehe. Will cry if i put her back on her crib..  Enjoy the moment , so cute Rayyan.. “

” My boy 2y10m too still sleep on me. Same if I put aside he will awake and come to me back to sleep. However I love it because I know one day I will miss that moment.. “

” Comel lah gaya Rayyan tidur tu, memang bud4k-bud4k suka tidur macam ni, lagi-lagi dapat bau badan ibu mereka.. “

Alahai comel betul si kecil ni tidur, memang best kan sebab ini adalah satu moment yang terindah buat si ibu bersama anak-anak yang masih kecil. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak berharap Rayyan membesar dengan sihat dan menjadi anak yang baik buat kedua orang tuanya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Elfira Loy

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa  kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..