” Alalaaalla comelnya Ainul jalan tapi part jat0h tu sorry tergelak haha.. ” – Netizen

Nurul Erwani Kongsi Video Gelagat Ainul Mardhiah Yang Semakin Pantas Berjalan. Wah Ainul Dah Boleh Berlari Dah Lepas Ni. Part Terjat0h Tert0nggeng Tu Alahai Lucu Betul. Comellah Ainul !!

Bayi istimewa bernama Ainul Mardhiah ini menjadi kesayangan rakyat Malaysia. Perkembangannya yang semakin hari semakin memberangsangkan itu selalu dikemaskini oleh ibunya Nurul Erwani. Ainul juga sudahpun bergelar kakak apabila ibunya selamat melahirkan seorang bayi lelaki Julai yang lalu.

Hasil tinjauan kami di Instagram Nurul Erwani, telah dikongsikan satu video yang memaparkan gelagat Ainul berjalan. Ainul yang selalu aktif dan ceria ini sudah mampu berjalan dengan laju. Turut kelihatan dalam video tersebut ayah Ainul, Ahmad Safiuddin yang mengawasi pergerakan Ainul itu.

Sepertimana kanak-kanak lain, apabila pandai dan ‘ dapat kaki ‘ pastinya setiap masa ingin bergerak ke sana sini. Terjat0h ketika berjalan itu tentu akan berlaku dan pastinya menjadi kenangan indah untuk ibu bapa Ainul yang melihat anak kesayangan semakin membesar.

Melihat gaya Ainul melangkah sudah tidak bertatih lagi dan semakin laju langkahnya hinggakan jat0h tert0nggeng. Sempat Ainul menahan dengan tangannya, kuat semangat sungguh si kecil Ainul ini. Tidak hanya ibu ayahnya yang gembira melihat, peminat jua terhibur dengan gelagat Ainul.

Jom tonton video di bawah :

Laju sungguh Ainul berjalan sudah seperti berlari gayanya. Part jat0h tu cute betul nasib baik tangan Ainul kuat menahan badan. Rata-rata peminat terhibur dengan gelagat Ainul ini dan antara komen-komen mereka :

” Alalaaalla comelnya Ainul jalan tp part jat0h tu sorry aunty tergelakk haha. Nak tertomoih kat depan dah pasal jln laju sgt.. “

” Alhamdulillah ainul syggg.. haha aduhai, ainul.. Wekanggg habis tu nk jat0h. nasib baik pandai imbang.. “

” Dia punya jat0h tu alahaiii. Sori ainul acik tergelak. Hahahahaha ainul punya jat0h tu mcm melantun alaaa comel.. “

” Comelnye ainul jalan alhamdulillah. seronok tgk ainul da pandai berjalan. Tktnya tgk ainul jat0h tu.. semoga lebih baik lg ya.. alhamdulillah comel je berkedek2 jalan.. “

” Alhamdulillah good job kakak ainul.. semoga setiap langkah awk diberkati Allah.. semoga setiap langkah awk juga jadi ibadah.. aamiin.. “

” Semoga terus hebat ainul… nak tertomoih tu yg tak tahan haha. so cute Ainul dh blh explore race satu rumah pas ni.. “

” Alhamdulillah.. semangat Ainul memang kuat. Ainul comelnya jalan terkedek kedek tu. Jat0h pun comel ainul ni, Laju dah jalan, Acik plak yg terjer1t tak sengaja tgk ainul tert0nggeng tu. gudjob ainul. Semoga membesar dgn sihat.. “

” Yeah.. Ainul good girl. Part last sekali tu, terus tersebut ya Allah terkej0t cikwaniey ainul. ape2 pun ainul comel.. “

Amboi seronok sangat Ainul bila dapat berjalan sebegini sampai speed laju terus langkahnya itu. Gaya jat0h tertonggeng Ainul tu pun menghiburkan hati ramai. Apa pun, semoga Ainul membesar dengan sihat selalu dan menjadi anak yang sentiasa menceriakan hati kedua ibu bapa. Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Nurul Erwani Zaidi

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..