” Comel Ain nak pot0ng rantai, gelab4h Shuk.. ” – Netizen

Shuk Sahar Kongsi Video Bawa Anak Isteri Pot0ng Gelang Pink Setelah Tamat Jalani Kuarant1n. Namun Gelagat Anak Shuk, Ain Pada Hujung Video Buat Ramai Terhibur !!

Penyampai radio dan juga pelawak, Shuk telah berkongsi satu video di akaun Instagram miliknya yang memaparkan Shuk telah membawa anak dan isteri pergi memotong gelang pink setelah mereka selamat menjalani kuarant1n selamat 14 hari.

Shuk atau nama sebenarnya, Mohammad Shukri Mohamed Sahar sebelum ini pernah berkongsi video dia telah pergi ke rumahnya untuk bertemu anak-anaknya di depan rumah sepanjang mereka dalam tempoh kuarant1n setelah pulang dari Sabah awal Oktober lalu.

Tulis Shuk pada posting itu, dia berasa bersyukur kerana dapat menghantar keluarganya untuk memot0ng gelang pink. Bagi Shuk, sejujurnya meskipun terkej0t ia adalah pengalaman pertama kali dalam hidupnya melalui perkara seperti ini.

Melihat perkongsian video itu, ternyata Shuk begitu gembira kerana dapat kembali ke pangkuan anak-anak dan isteri. Malah melihat reaksi anak sulung Shuk dalam video itu, kanak-kanak ini begitu gembira kerana dapat bersama bapanya.

Tonton perkongsian video tersebut di bawah ini :

Hasil tinjauan di ruangan komen, rata-rata netizen turut terhibur melihat aksi anak Shuk yang menunjuk mahu memotong rantai lehernya. Antara komen-komen menarik adalah :

” Hahaha tue rantai sayang oii, klu pot0ng untung yang dpt, comel Ain nak pot0ng rantai , gelab4h Shuk.. “

” Hahaha lawak lar,Β  mengikut sampai ke anak pandai melawak, ad0ihai keras perut aku tengok muka Shuk.. “

” Comel punya reaksi Ain bila ayah dia cakap nak pot0ng rantai, dia ingatkan rantai leher yang nak dipot0ng, hahaha.. “

” Alhamdulillah semuanya negat1f boleh dah anak2 pulang ke pangkuan ayah diorg ni haaa, comel Ain ni, ger4m tengok perangai dia.. “

” Tak sangka tak sangka lah Shuk, janji semuanya dah selamat dan selesai, Alhamdulillah selamat kembali ke pangkuan mereka.. “

” Ain bukan potong rantai tengkok, rantai plastik kt tangan tu sayang, hahaha kelakar betul tengk Aini ni.. “

” Pot0ng rantai tu pun boleh Ain, gelabah si abanya bila anak tunjuk nak pot0ng rantai, kelakar tengkok reaksi Shuk.. “

Alhamdulillah, syukur isteri dan anak-anak Shuk selesai sudah menjalani kuarant1n. Jelas terlihat begitu seronok Shuk dapat kembali bersama keluarga. Kami dari Berita Kopak berharap semoga Shuk dan keluarga sentiasa dalam keadaan sihat selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Shuk H0tfm

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpaΒ  kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..