“ Nothing fancy this year, but hope u are happy Althea.. ” – Nana Mahazan

Nana Mahazan Kongsi Video Sambut Hari Lahir Anaknya, Althea Bersama Keluarga Raih Perhatian Netizen. Alahai Comel Je Reaksi Althea Kena Surpr1se. Hadiah Althea Dapat Memang Rare !!

Nurul Hana Che Mahazan atau lebih dikenali sebagai Nana Mahazan merupakan seorang pelakon, pengacara dan penyanyi di Malaysia. Pernah menyertai program realiti TV Akademi Fantasia Musim Pertama, Nana kini telah mempunyai dua cahaya mata, iaitu Althea Raqeem Brian dan Aaqib Raqeem Brian.

Baru-baru ini, Nana memuatnaik satu video sambutan hari lahir puteri sulungnya, Althea yang sudah mencapai usia 10 tahun di Instagramnya. Malah, perkongsian tersebut memaparkan Nana dan suaminya, Mohamed Raqeem Brian Abdullah serta anak lelakinya sangat teruja untuk memberikan surpr1se kepada Althea. Wah, sweet family.

Apa yang lebih menarik, kej0tan hari lahir yang diwarnai belon berwarna-warni serta sebiji kek untuk Althea dilihat berhasil. Bukan itu sahaja, Nana dan suami turut memberikan Althea satu hadiah berbentuk alat muzik, iaitu Kalimba yang tertulis Althea. Beruntungnya Althea.

Selain itu, Althea yang kelihatan gembira itu sebenarnya sedang spend time bersama rakan-rakannya di g00gle meet. Malah, kelihatan gaya Althea dan adiknya, Aaqib itu sangat penyayang apabila mereka berpel0kan antara satu sama lain. Alahai, comelnya mereka.

Jom tonton perkongsian video di bawah :

Semestinya Althea sangat seronok dengan kej0tan yang diterima itu daripada keluarga tercinta. Netizen turut mengucapkan dan mendoakan untuk Althea yang baik-baik. Antara komen-komen yang dit1nggalkan:

“ Alololo adik lma je hug kakak.. Happy birthday Althea.. Same bday dgn aunty lah.. Enjoy ur day.. Sweet family.. Barakallahu fiik Althea.. ”

“ Big girl already.. Happy birthday Althea.. Moga jadi anak yang solehah & berjaya dunia akhir4t.. Ala comel je aaqib.. ”

“ Semoga jadi anak solehah Mummy Daddy.. Cantik althea n manis.. Nmpk bijak sgt.. Wow.. Uniq nya gift.. Apekah itu.. ”

“ Happy birthday.. Adik sayang kakak sangat nih.. Where to get that kalimba nana.. Btw happy birthday Althe.. ”

“ Happy birthday althea semoga membesar mnjd ank ank solehah mndengar kta mummy and daddy dan mmbesar mnjd ank yg so cantikkkk like your mummy.. ”

“ Aloeee.. So cute adik beradik nie.. Si adik pel0k kakak dia tknk lps.. Happy 10th Birthday Althea.. Ehhh.. Trnang1s plak aunty.. Happy birthday Althea darling.. ”

“ She is growing prettier and much prettier day by day.. Happy birthday althea.. Comel je aaqib hug her sis lama².. Im old.. I watch u since u were a bby..  Althea.. Happy 10th bday pretty.. ”

Alahai Nana dan family, sweet sahaja sambut birthday Athalea. Pastinya, Nana dan suami meluangkan masa bersama anak adalah satu memori yang cukup Indah bagi Athalea. Semoga Nana dan keluarga sentisa sihat dan berjaya dalam apa jua yang dilakukan.

Silakan SHARE..

Sumber: IG nanamahazan

Artikel ini disediakan oleh Berita Kopak. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan