” Pandainya Aafiyah ikut rentak. Comel.. ” – Netizen

Video Siti Aafiyah Dan Ibunya, Dato’ Sri Siti Nurhaliza Menyanyi Lagu Blackpink, How You Like That Raih Perhatian Peminat. Wah Aafiyah, Part Yang ‘That That That That’ Tu Comel !!

Sebut sahaja Siti Aafiyah Khalid atau nama panggilan mesra dan manjanya, Aafiyah pastinya ramai mengenali anak kepada penyanyi nombor satu Malaysia Dato’ Sri Siti Nurhaliza binti Tarudin. Semakin lama semakin pandai Aafiyah, penuh dengan keletah dan rag4m. Bukan biasa – biasa sekarang, dah pandai menyanyi lagu Korea.

Melalui hasil video yang dikongsikan di akaun Instagram AafiyahKhalid yang diwujudkan oleh peminat, Aafiyah yang mengenakan baju berwarna pink bercorak Mickey Mouse bersama – sama ibunya sedang menyanyikan lagu popular itu yang telah menjadi fen0mena rakyat Malaysia iaitu How You Like That daripada kumpulan Blackpink.

Aafiyah bukan sahaja kelihatan gembira mendendangkan lagu Korea malahan turut pandai mengikut rentak dan rima dalam nyanyian. Walaupun masih kecil, namun Aafiyah sudah mampu memainkan intonasi dalam lagu seperti ibunya.

Hasil daripada perkongsian video nyanyian Aafiyah, ramai peminat memberikan tanda likes dan reaksi yang positif. Kebanyakan komen memuji tingkah laku dan reaksi Aafiyah yang pandai dan comel menyanyikan lagu Blackpink. Pastinya ada yang sama – sama mengikuti lirik – lirik yang dinyanyikan oleh si kecil molek Aafiyah ini.

Mari sama-sama kita ikuti perkongsian video di bawah:

Video yang dikongsikan menarik perhatian para peminat. Comel betul reaksi Aafiyah. Senyuman tak lekang di bibir, comel sangat. Antara komen yang dit1nggalkan oleh peminat :

” The girls ada good rhythm pitch and musical sense just like mum.. “

” Pandainyaaa Aafiyah ikut rentak.. Comel.. “

” New blinks guys, alahh comel nyaa aafiyah ni.. “

” N4ngis dengo kakak nak balik kampong, comell lah.. “

” Taktaktak masal4hnya skrg ni tokti lagi comel dari aafiyah ni part parapipumpum tu.. “

“Amboi makin pandai kamu nak…. N4kal dan Comel Aafiyah ni..

” Why you like that, Wow.. boleh tahan.. Syukur alhamdullilah… Clever girl Aafiyah syg dia.. “

Tidak lepas juga us1kan n4kal Nur Hidayah Zubit atau Dayah seorang kakak yang telah mengasuh Aafiyah sejak kecil. Aafiyah yang sedang menyanyi meluuru kepada Dayah apabila mendengar gurauan ” kakak balik kampung ye ” daripada Dayah. Kelihatan sungguh rapat hubungan Aafiyah dan kakak asuhannya.

Aafiyah, seorang budak comel dan anak yang penuh keriangan. Pasti ramai peminat yang tidak sabar nak tengok Aafiyah apabila dewasa. Kami di Berita Kopak mengharapkan semoga Aafiyah menjadi insan yang sentiasa disenangi oleh setiap insan lain, bahagia dan berjaya di dunia dan akhir4t.

Silakan SHARE..

Sumber : IG aafiyah, ctdk, dayahzubit

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..