” Ingatkan dapat kahwin dengan dia.. ” – PU Azman

PU Azman Kongsi Gambar Thr0wback Ketika Di Tingkatan 5 Dan Meminta Netizen Meneka Cik Man Yang Mana Satu. Namun, Kapsyen Cik Man Mengenai Maimunah Raih Perhatian Ramai. Maimunah Tu Siapa Cik Man, M1steri Ni !!

PU Azman atau nama sebenarnya Azman Syah Bin Alias sememangnya dikenali selepas menjuarai Pencetus Ummah Musim kedua pada tahun 2014. PU Azman juga dipanggil Cik Man kini telah mempunyai 2.2 juta pengikut di instagram. Sikapnya yang lucu dan bersahaja dalam menjawab permasalahan kepada netizen menarik minat netizen dalam medan dakwahnya.

Kapsyen Cik Man di instagram miliknya sentiasa sarat dengan teguran dan nasihat yang informatif tetapi kelakar memudahkan pemahaman kepada netizen. Seringkali perkongsian Cik Man mendapat ribuan view dan ratusan komen daripada netizen. Walaupun kini Cik Man dalam r4ngka rakaman untuk telem0vie terbarunya, namun tetap ada masa menghiburkan follower nya.

Baru-baru ini Cik Man ada berkongsi gambar sewaktu Cik Man tingkatan 5 dan minta netizen mencari sendiri Cik Man yang mana satu. Cik Man ni memang maintain muda lah. Mudah nak mengenali Cik Man yang mana satu kerana tak banyak peruabahan berlaku dari dulu sampai sekarang. Bukan main smart ya Cik Man masa ni.

Bagus Cik Man ni tau. Masih ingat nama-nama guru yang telah banyak berjasa pada Cik Man. Namun, seperti biasa kapsyen Cik Man membuat netizen tertanya-tanya. Suka tau Cik Man ni kenalkan Maimunah tapi tak tahu mana satu yang empunya diri.

Netizen pula gigih mencari-cari mana satu Maimunah sedangkan semua pelajarnya adalah lelaki. M1steri ni, ada-ada je Cik Man ni kan, hehehe. Ikuti perkongsian gambar di bawah :

Netizen dengan mudah boleh teka Cik Man yang satu dalam gambar. Cumanya, perihal Maimunah menjadi tanda tanya buat netizen. Antara komen-komen netizen :

” Tak tak , saya mcm lagi tertarik cerita pasal maimunah tuuu. ewahhhh.. “

” Maimunah tu dah kawin ke cikman.. crvsh lama cikman hahaha.. “

” Ala che man.. senang sgt nk cari.. mesti la baju melayu kuning tu.. mudah.. “

” Cikman, gambar maimunah tkde.. tgk sekali imbas je dh tahu cik man yg mna satu.. putih gebunyee cik man.. “

” Harap2 jumpa la netizen cari maimunah tu.. Asal mase form 4 tu cikman lg hensem dari skrg lak ni.. tu sblh yg bj kuning tu….

” Sapo nak tau cerita maimunah dgn Cik Man.. Ustaz sebelah cikgu Yunus cikgu baju kuning tu, sama je mukanya awet muda.. “

” Dewan ibnu sina ni Bang Man.. Haha. Rare gmbar ni. Cigu yunos pun nmpk lain.. muda.. “

Cik Man ni memang tak pernah tak kelakar tau. Ada sahaja kapsyen yang mencuit hati. Didoakan semoga Cik Man bakal bertemu dengan kembali Maimunah yang diceritakan. Semoga Cik Man terus berjaya dalam medan dakwah dan kerja Cik Man pada masa hadapan. Amin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG PU Azman Official

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK / CONTENT MEDIA. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..