” Comel aik gaya dia beletiaq kat baba dia, ger4m tengok.. ” – Netizen

Video Jebat Jayden Membebel Dengan Babanya, Sharnaaz Ahmad Buat Peminat Terhibur. Amb0ii Apa Yang D0k Beletiaq Tu, Sampai Tersemb0r Air Liur, Hahaha, Muka Beletiaq Pun Comel !!

Kisah rumah tangga pelakon Sharnaaz Ahmad dan Noor Nabila akhirnya selesai. Mereka telah sah berp1sah dengan cara baik pada bulan Julai lalu. Meskipun sudah berp1sah, Sharnaaz mahupun Nabila, dilihat mempunyai sikap yang sangat profesional dalam menyelesaikan mas4lah mereka berdua.

Hasil perkongsian hidup bersama, mereka mempunyai seorang cahaya mata iaitu Jebat Jayden yang kini telah berusia dua tahun. Menerusi perkongsian di akaun Instagram milik Sharnaaz, sering berkongsi video dirinya sering kali melawat Jebat di rumah keluarga Nabila.

Terbaru, Sharnaaz telah berkongsi satu video dia bersama Jebat menghabiskan masa bersama. Kali ni, posting Sharnaaz menceritakan rakaman gelag4t Jebat yang menghiburkan dengan gayanya yang sedang membebel.

Jelas terlihat keakraban antara anak dan bapa ini apabila melihat perkongsian video oleh Sharnaaz itu. Malah gelag4t Jebat yang bersemangat bercerita dengan babanya itu pasti buat yang menonton tersenyum. Manja betul hero kecil Sharnaaz ni.

Di ruangan komen, ramai yang terhibur melihat gaya comel dua beran4k ini menghabiskan masa bersama. Ada yang memuji sikap Sharnaaz yang begitu bertanggungjawab berkenaan hal anaknya. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Hahahaha ayaq liuq jatuh tu ger4mmm.. “

” Jebat bgthu crab nk gig1t kaki dia tu baba.. “

” Hahaha comelnya lahh budak ni tauu.. “

” Comel aik gaya dia beletiaq kat baba dia, ger4m tengok.. “

” Anda memang seorang ayah yang terbaik Sharnaaz, kagum saya.. “

” Alahai comel je dua beran4k ni habiskan masa.. “

” Jebat beletiaq kat baba ka tu chek? .. Besaq dah anak depa.. “

” Tak semua mampu buat macam abg Sharnaaz buat ni, memang baba yang terbaik.. “

Comel Jebat ni, makin besar, makin mirip ibunya. Suka tengok Sharnaaz melayan anaknya, benarlah kasih ibu membawa ke syurga, kasih bapa kekal selamanya. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak mendoakan semoga Jebat menjadi anak yang baik dan soleh buat kedua ibu bapanya. Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Sharnaaz Ahmad, Jebat Jayden

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa  kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..