” Suara Black jadi gabra terus kena hent4m dengan Tomok, haha.. ” – Netizen

Video Tomok Pr4nk Sahabat Baiknya, Black Hanifah Buat Ramai Terhibur. Boleh Tahan Cara Tomok T1pu Member, Menjadi Kot. Kecut Perut Black !!

Semestinya ramai yang tahu penyanyi Black Hanifah bersahabat baik dengan Achey Bocey. Selain Achey, Tomok juga merupakan sahabat baik Black. Keakraban mereka juga jelas ketika bersama-sama menjadi mentor dalam pertandingan nyanyian Mentor Milenia 2017.

Menerusi perkongsian di Instagram Black, telah berkongsi satu video yang memaparkan Tomok telah membuat satu panggilan telefon kepada Black menceritakan tentang sesuatu yang telah berlaku pada keretanya di mana kereta Tomok yang telah di cat di bengkel Black mengalami ker0sakan.

Rupanya ini adalah hel4h Tomok untuk cuba pr4nk Black dalam rancangan ‘ Trek Selebriti’. Bagi sesiapa yang menonton perkongsian video tersebut pasti terhibur kerana mendengar suara Black yang begitu cu4k apabila Tomok meluahkan ketidak puas hatinya tentang servis yang diberikan oleh Black.

Aksi Tomok yang bersungguh-sungguh untuk membuat Black mempercayai apa yang dikatakan oleh dirinya memang menghiburkan, malah kedengaran suara Black begitu tidak sangka apa yang telah terjadi pada kereta Tomok dan meminta untuk Tomok datang semula ke bengkelnya.

Tonton perkongsian video tersebut di bawah ini :

Perkongsian video itu turut mendapat pelbagai reaksi oleh para netizen. Malah rata-rata mereka terhibur melihat Tomok yang cuba untuk mengenakan sahabatnya itu. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Suara Black jadi gabra terus kena hent4m dengan Tomok, haha.. ”

” Pr4nkpadu ni beb, kesian member memang terkena.. “

”  Black cu4k kena kenc1ng dengan member, ad0i hai kesian , hahaha.. “

” Sudah terken4 Black, hahaha siap Aliff kena mar4h.. “

” Yang memang nampak real, tak macam pr4nk, terbaik.. “

” Cat tercabut tu kelakar, keras perut aku ketawa.. “

” Terceduk member tu kena dengan member sendiri.. “

Memang kelakar tengok aksi Tomok pr4nk Black, kes1an Black, suara pun cu4k dengar apa yang terjadi pada kereta Tomok tu, sampai terk0pek cat, hahaha. Apa-apa pun ia adalah cerita rekaan Tomok untuk Black percaya. Kami dari Berita Kopak berharap semoga hubungan persahabatan antara Black dan Tomok ini akan kekal selamanya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Black Hanifah, Tomok

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa  kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..