” I nak sangat ada baby, nak sangat-sangat.. ” – Nabila Huda

Video Nabila Huda Kongsi Berita Sed1h Yang Dialami Oleh Dirinya Kini. Sama-Sama Kita Doakan Semoga Abil Cepat Sihat Tubuh Badan Dan Juga Segi Emosi. Bertabah Lah Abil !!

Nabila Huda atau lebih dikenali sebagai Abil merupakan seorang pelakon dan merupakan anak kepada penyanyi tersohor, Amy Search. Nabila antara selebriti yang sangat berbakat dalam bidang lakonan, bijak menjiwai watak yang diberikan dengan baik dan sering mendapat pujian dalam lakonannya.

Terbaru, hasil tinjauan di Instagram milik thekarip0p telah berkongsi satu video yang memaparkan Abil berkongsi satu cerita yang telah dialami oleh dirinya pada hari ini. Menerusi video yang tidak sampai seminit itu Abil meluahkan perasaan bahawa dia kini mengalami kegug0ran.

Malah Abil turut berkata, ini adalah kali kedua dirinya mengalami kegugoran. Dari riak muka Abil dalam video tersebut, jelas terlihat betapa lul0h hatinya ketika tahu dirinya telah kegug0ran. Abil dengan perasaan sed1h cuba untuk mengawal perasaannya itu untuk menahan seb4k.

Bagi Abil, dia memang inginkan anak dan perasaan untuk mendapatkan anak lagi itu teramat sangat. Abil juga berkongsi pengalaman pertama kali kegugoran dia cuba untuk kuatkan hati dan kembalikan semangatnya meskipun dirinya begitu ‘down’.

Tonton perkongsian video tersebut di bawah ini :

Perkongsian video tersebut oleh Instagram milik thekarip0p itu telah ditonton oleh dua ribu lebih netizen dan mendapat hampir 90 likes dalam 1 jam posting tersebut dimuatnaik. Untuk sedikit info, Abil mempunyai seorang anak perempuan iaitu Keisha Laila yang kini berusia 12 tahun menerusi perkahwinan pertamanya dahulu.

Semoga Abil kuat dalam menghadapi ujian yang diberikan oleh Allah ini. Seb4k tengok reaksi Abil dalam video tersebut, jelas dia begitu mengharapkan kandungan itu dalam kedaaan baik. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak mendoakan semoga Abil cepat sihat dan insyaallah bakal diberikan rezeki anak lagi. Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Thekarip0p, Nabila Huda

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa  kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..