” Ampun Tuanku saya ketawa. Tapi Tuanku tetap comel.. ” – Netizen

Video Tunku Azizah Dan Anakanda Membuat Ujian Sw4b Buat Ramai Terhibur. Mimik Muka Tuanku Permaisuri Yang Comel Buat Ramai Tertawa !!

Sejak beberapa hari ini, Malaysia mula menunjukkan peningkatan kes C0v1d-19. Hal ini sangat membimbangkan buat semua rakyat Malaysia kerana sudah beberapa minggu kes C0v1d-19 mulai reda dan banyak sektor sudah mula beroperasi.

Oleh yang demikian, ramai yang mengambil inisiatif untuk menjalani sendiri ujian C0v1d-19 bagi memastikan diri mereka bebas daripada wab4k tersebut. Tidak ketinggalan buat Raja Permaisuri Agong Tunku Hajah Azizah Aminah Maimunah Iskandariah yang melakukan sw4b test.

Tunku Azizah telah memuatnaik video tersebut di akaun Instagram miliknya. Turut serta bersama Tunku Azizah ialah anakanda baginda iaitu Tengku Ahmad Ismail Mu’adzam Shah yang bersama-sama melakukan ujian saringan berkenaan.

Dengan kapsyen yang cukup menghiburkan, reaksi wajah Tunku Azizah dan anakandanya telah mencur1 perhatian ramai. Walaupun nampak nger1 apabila t1ub tersebut dimasukkan ke dalam hidung tetapi wajah kedua anak-beranak ini nampak steady sahaja.

Jom tonton video di bawah :

( Klik butang KANAN > untuk video seterusnya.. )

View this post on Instagram

mother and son …. comel and cute !

A post shared by Tunku Azizah Iskandar (@airtangan_tunkuazizah) on

Reaksi Tuanku Permaisuri dan anakanda telah membuatkan ramai terhibur dan ramai mendoakan semoga semuanya baik-baik sahaja. Antara komen-komen mereka :

” Kalau cheq jd misi tu.. tgn cheq mesti ketaqqq tok sah habaq la weii… jumpa permaisuri kesayangann tuu..  “

” Tuanku, ampun Tuanku saya ketawa. Tapi Tuanku tetap comel dan terbaik di mata kami sebagai rakyat. Moga Tuanku dan keluarga terhindar dari wabak ini.. “

” Your son be cute like u la tuanku.. Ala comel dua dua cute je.. Tetiba rasa Nak jadi misi wad diraja.. “

” Suka tgk tuanku.. cute sgt gaya percakapannya.. Comelnya Tuanku . Semoga sihat selalu Tuanku.. “

” The one yang dapat buat swab untuk tuanku tu sampai 7 keturunan akan tell the story.. “

Pastinya ramai yang berasa tak0t untuk menjalani proses sar1ngan ini apabila melihat prosesnya. Semoga Tunku Azizah dan anakanda bebas daripada v1rus C0v1d 19 dan semoga Malaysia berjaya menangani wab4k ini dengan baik sekali.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Tunku Azizah

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..