” Nak bela siput pun tak dapat. Apa lah ayah ni. Hehehe.. ” – Netizen

Video Tomok Menyakat Anaknya, Arrian Shah Akid Yang Begitu Mencuit Hati. Alahai Sed1h Betul Gaya Arrian Menang1s Tu. Jiwa Penyayang Sangat Arrian Ni Tapi Aksi Nang1s Tu Drama Sangat. Part Siput Tu Kelakar !!

Sebut sahaja nama Tomok, pastinya semua mengenali wajah bekas vokalis kumpulan New Boyz ini. Tomok yang mendirikan rumahtangga bersama Rahayu Abas pada 2011 yang lalu sudahpun dikurniakan 3 orang cahayamata. Arrian Shah Akid, Andrashah Iman dan Siti Khadijah adalah permata hati pasangan ini.

Bagi pengikut setia Instagram Tomok, pastinya sering melihat gelagat Tomok bersama anak-anaknya itu. Tomok yang akrab dengan anak-anaknya ini selalu membuat aktiviti bersama seperti menyanyi dan bermain. Si sulung Arrian memiliki wajah yang comel dan mulut yang petah bercakap.

Tomok yang menghantar anaknya ini ke sekolah aliran Cina pernah berkongsi video Arrian membaca bahan bacaan dalam bahasa C1na dengan lancar sekali. Arrian yang berjiwa penyayang dan cepat tersent0h ini juga selalu mencuit hati peminat dengan aksi spontannya yang tidak diduga.

Menerusi akaun Instagram, Tomok telah berkongsikan satu video yang memaparkan gelagat anaknya Arrian yang sed1h kerana tidak dapat memelihara haiwan. Arrian yang inginkan kucing dan arnab menang1s dengan penuh perasaan sambil mengatakan ayahnya tidak membeli haiwan peliharaan buatnya.

Jom tonton video di bawah :

View this post on Instagram

slot akasia ‘kucing,arnab dan siput’

A post shared by Tomok (@tomokofficial) on

Gelagat Aryan yang kesed1han ini menarik perhatian peminat. Alahai sayu betul hati si kecil ini apabila ayahnya tidak mahu belikan haiwan peliharaan. Antara komen-komen peminat :

” Hahaha sama macam Mateen. Nak bela siput kh1nzir, Siput tanah pun pernah. Lembut hati penuh sifat penyayang aryan ni.. ” – Yana Samsudin

” Nak bela kucing tak dapat. Nak bela arnab tak dapat. Nk bela siput pun tk dapat. Apa lah ayah ni.. Hehehehe.. “

” Beli je la tomok.. S1an dia.. Suka menyakat anak.. dari dak tu baby lagi.. Hahahaahha.. Aunty nk ketawa ke nk join nagis sekali tak tau.. Hahahahaah.. “

” Sed1hhh nyaaa drama ni siputtt eh. Semp0t auntie baca.. Alaa.. cian nyo.. ayah eh suko nyakat aryyan.. bab² kang.. “

” Drama hari ini, Besok cakap ayah nak bela buaya, iguana, ular.. Hahahahahahahh.. adoiiiii banyak kali tgok makin kelakar… comel la aryan ni.. “

” Sed1hnyaaa slot akasia ni, haha. Bedekah aku gelak weh.. S1an. Dh la nk bela kucing ngn arnab tak boleh. Nk bela siput pn tk boleh jugak.. “

Tomok memang suka betul menyakat Arrian sejak Arrian bayi lagi. Dalam mera0ng pun banyak cakap juga Arrian ni, mencuit hati sungguh. Apa pun, semoga Arrian menjadi anak yang soleh, penyayang dan sentiasa berbakti kepada kedua orang tua dewasa kelak. Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Tomok

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..