” Lovenya cara Lofa jawab soalan ni.. ” – Netizen

Video Jawapan Neelofa Tentang G0sip Hubungannya Bersama PU Riz Yang Hang4t Diperkatakan. Wah Jawapan Lofa Padu Betul. Part Nabila Kena Sound Tu Kelakar, Amboi Garang Juga Lofa Yer !!

Minggu lalu hang4t diperkatakan netizen tentang hubungan usahawan terkenal Neelofa bersama rakan sekerjanya Hariz Ismail atau lebih dikenali sebagai PU Riz. Kelibat PU Riz yang hadir di majlis perkahwinan adik Lofa dan memakai pakaian sedondon berwarna biru menarik perhatian.

Ditambah lagi dengan perkongsian kakak Lofa, Noor Nabila yang merakamkan aksi mereka sedang berbual dengan simbol ‘love’ menimbulkan banyak tanda tanya. Tidak hanya itu, wajah PU Riz juga dirakam dalam gambar keluarga Lofa bersama kapsyen Till Jannah.

Neelofa dan PU Riz adalah rakan sekerja yang sama-sama mengusahakan Pertubuhan Kasih Neelofa. PU Riz diambil Lofa sebagai jurucakap dan bagi melancarkan program-program keagamaan yang dianjurkan oleh pertubuhan ini. Sepanjang Ramadhan yang lalu juga, PU Riz dilihat menjadi imam terawih di kediaman Lofa.

Meninjau akaun Instagram Lofa.page, telah dikongsikan video temubual Lofa bersama pihak media ketika perasmian outlet baru Naelofar di One Utama. Lofa yang diasak oleh pihak media tentang status hubungannya dengan PU Riz memberikan penjelasannya.

Jom tonton video di bawah :

Permintaan Lofa agar dirinya diberi ruang untuk menyimpan hal peribadinya dan tidak diwar-warkan kepada umum.

Part apabila Nabila kena sound dengan Lofa. Uih gar4ng sungguh cik adik manis ni siap hendak pec4hkan tabung Nabila lagi. Sweet betul cara bergurau dua beradik ni, keluar terus loghat Kelantan Lofa.

Lofa memberikan jawapan yang panjang lebar dan jelas untuk setiap persoalan. Betullah kata Lofa tidak perlu diceritakan apa-apa apatah lagi hal peribadi yang tidak berkait dengan kerja. Jom baca komen-komen peminat :

” Nabila buat2 tak tau tak bsal4h, Akak dia nak4l.. “

” Truee lofa tk ckp ape2 pon haisss u guys unbelievable laahh make assumptions this n that kesian lofa.. “

” Kes1an Nabila kena sound, suke family Ni. Membahan jah dehhh. Suke² je kn.. Keluar abis loghat kelate dio bilo marohh haha.. “

” Aduiii famly goals lh hahahahahahahaha smua ade kt sisi lofa smpah cute gil4.. “

” True agree with her. i ve gone thru this, stay strong babe.. “

” Betul tu. Even masa tunang pun tak perlu heboh sbnrnya. Yg war2kn nikah dan mjls perkahwinan. Good Lofa. Absolutely agree with her.. “

” I didnt see anyone who is smarter than her, the way she thinks, speaks, reacts. Aahhh so much love for you lofa.. “

” Lovenya cara lofa jwb soalan ni. Sangat matang dan padu betul jawapan..  Luv this sttemnnt so much.”let it go with the flow”.. “

Apabila sampai waktu yang sesuai pasti Lofa akan khabarkan berita gembira yang dinanti-nantikan ramai ini. Siapa, bila, di mana hanya masa yang akan menjawab. Sama-sama kita doakan yang terbaik untuk Lofa. Apa pun, semoga segala urusan Lofa dipermudahkan dan Lofa akan bertemu jodoh dengan insan yang mampu membimbing Lofa sebagaimana yang diimpikan. Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Neelofa. IG Lofa.page

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..