” Ni ikut perangai siapa ni Anaqi. Nasib baik comel haha.. ” – Netizen

Video Rakaman Cur1-Cur1 Oleh Amyra Rosli Yang Memaparkan Gelagat Anaknya, Aqeef Anaqi Yang Begitu Mencuit Hati. Haa Anaqi Buat Apa Tu, Kant0i !!

Anak sulung kepada pasangan romantis Amyra Rosli dan Amar Baharin, Aqeef Anaqi antara anak selebriti yang popular dan sering menjadi tumpuan peminat. Anaqi mewarisi wajah cantik dan kacak mommy dan daddynya ini membuatkan Anaqi kelihatan cukup comel.

Selain akaun Instagram Amyra dan Amar, Anaqi turut mempunyai akaun sosialnya sendiri yang diwujudkan dengan nama Aqeefanaqi. Sehingga kini Instagram si cilik ini sudah mengumpulkan seramai 718 ribu followers. Anaqi turut menjadi duta pakaian Prima Valet bersama kedua ibu bapanya ini.

Anaqi merupakan seorang anak yang lincah dan selalu terlihat gembira. Keletahnya semakin hari semakin banyak begitu juga mulutnya yang petah bercakap. Anaqi juga seorang abang yang penyayang terhadap adiknya, Ayra Aryssa. Setiap kali perkongsian video tentang Anaqi dan Aryssa pastinya mendapat jumlah likes yang banyak.

Meninjau akaun Instagram Amyramarr, telah dikongsikan beberapa buah video yang dirakankan oleh Amyra secara diam-diam gelagat Anaqi ketika sedang menonton di Ipad. Anaqi yang dilihat membuat aksi meng0rek hidung itu dan dikatakan Amyra sebagai perangai baru Anaqi.

Jom tonton video di bawah :

(Klik butang KANAN > untuk menonton video seterusnya.. )

View this post on Instagram

Alamakkk 😅🤣🤣

A post shared by AMYRAMAR'S FAMILY FANS (@amyramarr) on

Alahai Anaqi syok sangat tengok gelagat comelnya itu. Nampaknya betullah kata Amyra sudah jadi habit Anaqi, sampai berkali-kali mommy rakam cur1-cur1 gelagat Anaqi. Antara komen-komen peminat :

” Nasib lepas k0rek hidung tu tak masok mulut.. “

” Mesti ikut perangai mommy atau papa dia ni masa kecil haha.. “

” Follow sape lah tu haha comel je.. Alamakkk, melomb0ng lak diaaa. Hehe cute sangat.. “

” Sambil cari ilham la tu Hihi.. dlm mn lh si comel nie korek.. “

” Hahaha ni ikut perangai siapa ni Anaqi. Nasib baik comel.. “

” Hahhahaha mst ikut bapaknya .. selalu buat cengitu.. “

Alamak Anaqi kant0ilah sayang ada habit bila tengok Ipad. Mummy punya tahan daripada tergelak akh1rnya terdengar jugak ketawanya. Apa pun, Anaqi tetap nampak comel dan semoga Anaqi membesar dengan sihat selalu, menjadi anak yang solehah dan berguna kelak. Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Amyramarr, IG Amyra Rosli

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..