” Baiknya dia bila pot0ng kuku. So cute lah Khadijah.. ” – Netizen

Tomok Kongsi Video Sedang Memot0ng Kuku Anak Perempuannya, Siti Khadijah. Namun Wajah Dan Gelagat Siti Khadijah Meraih Perhatian Ramai. Makin Bambam Khadijah, Ger4m Tengok !!

Pada 4 Jun lalu, penyanyi Tomok telah berkongsi berita gembira isteri tercintanya telah selamat melahirkan cahaya mata mereka yang ketiga. Lebih membahagiakan ialah, pada kali ini pasangan ini telah dikurniakan seorang bayi perempuan.

Untuk rekod, Tomok atau nama sebenarnya, Shah Indrawan  bertapak dalam bidang muzik dengan penampilannya sebagai penyanyi kumpulan New Boyz. Telah mendirikan rumah tangga bersama pilihan hatinya, Siti Rahayu pada tahun 2011 yang ketika itu merupakan seorang pramugari.

Sebelum ini, Tomok dan isterinya, Ayu Abas telah dikurniakan dua orang cahaya mata lelaki iaitu Arrian yang sudah berusia lapan tahun dan Andra berusia 5 tahun. Anak ketiga Tomok ini diberikan nama sebagai Siti Khadijah dan kini telah pun berusia 3 bulan.

Menerusi perkongsian di akaun Instagram milik Tomok, telah berkongsi satu video yang memaparkan Tomok sedang memot0ng kuku anak kecilnya, Siti Khadijah. Sekejap masa berlalu, Siti Khadijah telah pun memasuki usia 3 bulan. Makin comel dan bambam anak kecil ini.

Tonton perkongsian video tersebut di bawah ini :

View this post on Instagram

siti khadijah menghampiri tiga bulan ❤️

A post shared by Tomok (@tomokofficial) on

Perkongsian video oleh Tomok itu turut mendapat perhatian ramai akan gelag4t anak kecilnya yang sangat baik ketika Tomok sedang memot0ng kuku Khadijah. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Baiknya dia, dok diam je, comel. Leher mane dik… Cute sngat.. “

” Baiknya dia bila potong kuku. So cute u Kkhadijah.. “

” Pandai Tomokofficial pot0ng kuku anak.. Sehat selalu Siti Khaodijah.. ”

” Bapa dn anak sama je kepala.. “

” Semoga Siti Khadijah membesar dgn sihat dn mnjadi anak yg solehah, Aamiin.. “

” Cutenye ger4mnya tegok.. Diam je.. ” 

Alahai comel betul lah tengok baby Tomok ni, dengan pipi tembam, baik sungguh dia duduk bila ayahnya pot0ng kuku. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak mendoakan semoga Siti Khadijah membesar dengan sihat dan menjadi anak yang solehah buat kedua ibu bapanya. Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Tomok

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa  kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..