” So beautiful lah, ingat tadi pengantin baru tadi.. ” – Netizen

Penampilan Terkini Bella Astillah Ketika Menghadiri Majlis Perkahwinan Mira Filzah Jadi Tumpuan Ramai. Memang Cantik Sangat, Cepat Betul Bella Kurus !!

Mengenali penyanyi kecil molek kelahiran  negeri Sabah, Bella Astillah, sudah pasti ramai yang tahu bahawa dirinya baru sahaja melahirkan anak keduanya pada bulan Julai lalu. Sebelum in ramai yang mendakw4 Bellah yang sar4t mengandung kelihatan agak sedikit berisi.

Pernah menerima pelbagai k0men daripada segelintir netizen yang mengec4m mengenai penampilan diri sepanjang kehamilannya, Bella pernah berkongsi satu posting berkenaan azam dirinya untuk kembali langsing setelah melahirkan anak keduanya itu.

Bagi sesiapa yang mengikuti Bella menerusi akaun Instagram, pasti yang perasan kini Bella sudah tampil dengan penampilannya yang baru iaitu dirinya sudah berbadan langsing. Dalam tempoh dua bulan sahaja, Bella dilihat telah berjaya menurunkan badan dengan cepat. Wah menarik sangat !!

Baru-baru ini, berlangsungnya majlis resepsi perkahwinan pelakon Mira Filzah dan Wan Emir, Bella antara selebriti yang turut hadir memeriahkan majlis tersebut. Turut dikongsikan Bella sendiri iaitu gambarnya ketika hadir pada majlis tersebut menerusi akaun Instagram miliknya.

Ikuti perkongsian tersebut di bawah ini :

(Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Penampilan Bella dalam gambar yang dikongsikan itu telah mencur1 perhatian ramai. Manakan tidak, Bella kelihatan sangat cantik dan langsing. Antara komen-komen warganet adalah :

” Cepat betul Bella kurus, so beautiful lah.. Ingat tadi pengantin baru.. “

” Wah awak cantik sangat Bella.. Baju pun cantik.. “

” Manis betul Bella, makin langsing yer.. “

” So cantik Bella, warna baju pun dah sama dengan pengantin.. “

” Bella makin slim, h0t mama .. “

”  Lawanya, berseri-seri Bella selepas bersalin ni.. “

” Cantik baju, tuan badan pun makin cantik !! “

Woww memang cantik betul Bella, makin langsing badan. Berseri-seri betul wajah Bella selepas bersalin ni. Bagus Bella, kut0kan daripada segelintir netizen membak4r semangat Bella untuk tampil langsing. Bukan senang tau nak kembali kepada berat yang diidamkan. Kami dari Berita Kopak berharap semoga Bella sentiasa bahagia bersama keluarga.

Silakan SHARE..

Sumber : IG bellaastillah

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa  kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..