” Pec4h la kamu orang ni. Memasing tak nak kalah hahaha… ” – Netizen

Bila Zizan Razak Dan Johan Bertemu Di Live Instagram, Semb4ng Kenc4ng Sampai Berdek4h Ketawa. Bab Belanja 2 Million Tu Paling Tak Menahan. Kelakar Habis !!

Siapa tidak kenal gandingan pelawak hebat Johan Raja Lawak dan Zizan Razak. Mereka yang menggelarkan diri sebagai Jozan sempena gabungan nama mereka berdua pernah din0batkan sebagai Juara Maharaja Lawak Mega. Keserasian dan chemistry antara dua sekawan ini buatkan semua lawak mereka menjadi.

Di kala semua orang juga sib0k membuat live di akaun Instagram masing-masing demi untuk mengisi masa dan merapatkan ukhuwah, Johan dan Zizan juga tidak ketingg4lan. Walaupun hanya secara talian, kedua-duanya pasti ada sahaja bahan lawak yang akan dijadikan topik perbualan mereka.

Johan yang memang selalu dengan sikap gil4-gil4nya ditambah lagi Zizan yang sering membuat jenaka dengan muka selamba buat hati peminat terhibur. Gelak tawa mereka cukup membuatkan peminat ketawa bersama. Kalau tak lawak bukan Jozan namanya.

Menerusi akaun Instagram Era.je, telah dikongsikan satu video yang memaparkan live antara Zizan Razak, Johan dan Ozlynn. Gelag4t mereka yang saling membahan buat netizen terhibur. Part belanja sampai 2 million tu betul-betul kelakar. Ada-ada je lawak mereka ini.

J0m tont0n video di  bawah :

Rata-rata netizen terhibur dengan gelag4t Zizan dan Johan ini. Antara k0men-k0men netizen :

” Hahaha 2 million beli bawang jer.. Ng4njing betul ni haha.. “

” Pec4h la korang ni. Memang tak nak kalah.. “

” Bilik dia aje kat johor. Ruang tamu kat kl. Kau mampu. Hahahahaha.. “

” Korang ni memang kelakar g1lerrr.. “

” Berulang-ulang tengok still kelakar.. “

” Memasing taknak kal4h hahaha.. “

” Kuat mem’bawang’ ni… “

” H4reeee 2 Million tu pun untuk bawang ja.. “

Ad0i bila dua sahabat ni bergabung memang kec0h jadinya. Live pun jadi tempat bahan membahan. Ayat masing-masing memang tak nak mengal4h betul. Menghiburkan peminat yang lama rindukan Jozan. Apa pun, kami di Berita Kopak mengharapkan semoga Johan dan Zizan kekal ceria dan gembira di samping keluarga tersayang masing-masing.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Era.je, IG Jozan Fans Club by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..