” Happy Birthday Zizan Razak.. ” – Zizan Razak

Bila Zizan Razak Wish Diri Sendiri Ucapan Ulangtahun Kelahiran, Feel Tu Lain Macam Sungguh. Kata-Kata Semangat Membak4r Jiwa. Namun Ayat Last Tu Alahai Kesi4n. Bersab4rlah Zizan !!

Diberi nama Mohammad Razizan Abdul Razak, jejaka kelahiran Dungun Terengganu ini sudahpun mempunyai tempat dan tarafnya yang tersendiri. Dikenali sebagai Zizan Razak, pelawak ini sentiasa menghiburkan hati ramai orang dengan jenaka sp0ntannya.

Dilahirkan pada 15 April 1984, Zizan kini sudahpun berusia 36 tahun. Masih berstatus bujang, Zizan pernah dikaitkan hubungan istimewa dengan aktress Mira Filzah dan Emma Maembong. Kehidupan peribadinya jarang dil4nda gos1p li4r membuatkan namanya kekal bertahan dalam industri.

Seorang yang menjaga adab dan kesopanan, Zizan menjadi kesayangan ramai. Sikapnya yang suka mengus1k dan menyak4t rakan artis sering mengundang tawa. Tidak hanya sebagai pelawak, Zizan juga berjaya membuktikan bakat lakonannya dalam filem P0lis Evo yang kini sudahpun memasuki sekuel ketiga.

Menerusi akaun Instagram, Zizan telah berkongsikan satu ucapan istimewa buat dirinya yang menyambut ulangtahun ke 36 tahun. Ucapannya mendoakan semoga dirinya lebih cemerlang dan berjaya di masa hadapan. Namun part akhir bertemu jod0h buat ramai yang ketawa. Sempat lagi ye Zan.

J0m baca perkongsian di bawah :

Rata-rata netizen mengucapkan selamat ulangtahun buat Zizan. Antara komen-komen netizen :

” HAPPY BIRTHDAY ZIZAN! Semoga panjang umur, murah rezeki & happy selalu. Have a good one ok.. “

” Selamat hari jadi Idola, semoga sihat selalu dan dapat jumpa jod0h insyaAllah.. “

” Sanah Helwah Zang! Moga Allah berikan terbaik untukmu donia akhirat. Aamiin.. “

” Happy besday bang zan. Semoga sihat dan happy-happy selalu. Install la tinder mana taw jumpa jod0h.. “

” Happy Birthday Zizan!! Shiannn dia sambut birthday seorang. Moga dimurahkan rezeki & dipanjangkan umurrr.. “

” Sian abe zan ucapan sendirian berhad je.. “

Semangat betul ucapan Zizan untuk diri sendiri ni. Bab jod0h tu memang tak akan tinggal dari tahun-tahun sudah lagi. Kami di Berita Kopak mengucapkan selamat ulangtahun kelahiran dan moga tahun ini Zizan akan bertemu jodoh, Bidadari kiriman Tuhan yang sempurna untuk melengkapkan kehidupan Zizan. Aamin

Silakan SHARE..

Sumber : IG Zizan Razak by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..