” Uish ketaranyaa. Macam tak percaya. Lain benar dulu dan sekarang.. ” – Netizen

Perbezaan Wajah Penyanyi Syura Badron Dahulu Dan Sekarang Buat Peminat Terkej0t. Makin Tua Makin Cantik. Jelita Sangat !!

Siapa tidak kenal penyanyi yang popular dengan irama pop etnik tradisional, Syura Badron. Syura yang seangkatan dengan penyanyi Siti Nordiana mempunyai suara lunak merdu yang sangat sedap didengar. Anak kelahiran Johor Bahru ini mula dikenali dengan lagu Nazam Berkasih.

Sekalipun kemunculannya dahulu dikec4m dan dilabelkan sebagai penyanyi kampung, itu bukan pemat4h semangat untuk Syura terus bergiat kerana bakat adalah lebih penting. Pernah keluar dengan banyak album dan single, Syura pernah digel4r Noraniza Idris junior.

Menyingkap sejarah kehidupannya, Syura yang sudah 5 tahun bergelar ibu tungg4l pernah melangsungkan perkahwinan bersama sepupunya, Mohd Fadhly Md Yassin pada tahun 2006. Namun takdir sudah menentukan jodoh mereka tidak panjang dan akh1rnya membawa haluan masing-masing pada 9 Ogos 2015. Hasil perkahwinan ini, Syura dikurniakan tiga orang anak.

Menerusi akaun Instagram, Syura telah berkongsikan 2 keping gambar beliau yang mana memaparkan perbezaan wajahnya 10 tahun dahulu dan wajahnya yang terkini. Wajahnya yang nyata semakin jelita dan tampak lagi muda buat ramai terkej0t. Lain terus mukanya sampai tak cam .

J0m baca perkongsian di bawah :

Rata-rata netizen memuji penampilan terkini Syura ini. Antara k0men-k0men netizen :

” Uish ketaranyaa. Macam tak percaya.. “

” Wow ambik dari side tepi macam che ta.. “

” Masa ni sump4h tak kenal syura masa tu tengah makeup pengantin.. “

” Zaman mangga ke sis?? Hahahaha .. But u is comel.. “

” Ser1us awak makin cantik… Tekezut tau.. Terus berangan nak kurus dan cantik macam awak.. “

” Macam mana boleh lawa sangat sekarang ni.. “

” Baju merah tu mak. Baju pink tu anak dia kan..kan..kan.. “

” Lain benar dulu dan sekarang nohh.. “

Memang berbeza sungguh wajah Syura dulu dan sekarang. Lagi nampak berseri dan semakin awet muda. Rupanya Syura amalkan diet seimbang dan langsung tak ambil makanan bergula. Terbaik Syura. Apa pun, kami di Berita Kopak mendoakan semoga Syura sentiasa success dalam kerjaya selalu. Aamin

Silakan SHARE..

Sumber : IG Syura Badron by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..