” Sebab tu laa Jep ni murah rezeki dia. Selalu jaga hati isteri dia. Bagus.. ” – Netizen

Gelag4t Jep Sepahtu Bila Berlakon Bersama Ramona Zamzam Di Hadapan Sari Yanti Yang Melucukan. Dalam Melawak Hati Isteri Pun Tak Bagi Terus1k. Suami Mithali Betul Jep Ni !!

Jep Sepahtu antara pelawak yang disegani ramai. Sungguhpun sudah banyak menerima kejayaan dan sudah merasai kemewahan hasil titik peluknya, namun Jep masih sama seperti Jep yang dahulu. Tiada ada yang berbeza dari segi sifat dan perang4inya yang sentiasa merendah diri.

Anak kelahiran Johor ini sudah menikahi pelakon cantik Sari Yanti pada tahun 2017 yang lalu. Sudahpun dikurniakan seorang cahayamata diberi nama Dariya Inara, mereka kini sedang menunggu kelahiran cahayamata kedua yang dijangkakan pada bulan May nanti.

Keharmonian dan keamanan rumahtangga Jep dan Sari sering mendapat perhatian peminat. Walaupun sering bergandingan dengan ramai pelakon wanita lain, Jep bijak menjaga batas pergaulannya. Seorang suami dan ayah yang bertanggungjawab, Jep menjadi inspirasi buat pasangan lain.

Menerusi akaun Instagram Astro Gemp4k, telah dikongsikan sedutan video yang memaparkan episod Sepahtu Reunion yang menampilkan Ramona Zamzam sebagai pelakon undangan. Part pvncline Jep buat seisi dewan ketawa kerana isterinya Sari Yanti turut hadir memberikan sokongan. Cu4k juga time I love You tu !

Jom tonton video di bawah :

Rata-rata netizen memuji sikap Jep ini. Antara k0men-k0men netizen :

” Semp0i baq hang jep nih. Pelawak nombor wahid di hatiku.. “

” I love you sayang…. Terima kasih. Steady jep.. “

” Sebab tu laa Jep ni murah rezeki dio.. Selalu jaga hati isteri dia.. Bagus.. “

” Tak0t bini yewww memang kelako laa Jep ni.. “

” Comella Jepp. Terbaik !.. “

” Dashy4t la Jep Sepahtu . Depan bini pun buat cia cia. Kent4l betul hati. By the way Jep memang the best.. “

Sememangnya Jep seorang suami yang sangat pandai menjaga kerukunan rumahtangganya. Saling menjaga hati dan menghormati itu erti sebuah rumahtangga yang harmoni. Apa pun, kami di Berita Kopak mendoakan semoga rumahtangga Jep dan Sari bahagia selamanya hingga ke syurga. Aamin

Silakan SHARE..

Sumber : IG Astro Gempak, IG Sari Yanti by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..