” Habis sapu suara sedap adik beradik depa ni kan… ” – Netizen

Vide0 Zulin Aziz dan Adik-Adik Menyanyi Lagu Januari Buat Ramai ‘Lent0k Leleh’.  Ser1us Sedap Sangat !! Part Adik Lelaki Zulin Sambung Menyanyi Tu Memang Semp0i.

Siapa sangka selain bergelar pelakon dan penyanyi dan pengacara terkenal, Zulin Aziz juga memiliki bakat dalam menghasilkan video dengan kreativitinya sendiri. Sehingga dikatakan oleh ramai bahawa selebriti ini merupakan seorang yang serba serbi boleh dalam pelbagai bidang.

Sejak akhir-akhir ini, Zulin Aziz telah menjadi perhatian ramai kerana dalam tempoh kuar4ntin yang sedang dijalankan ini,  ramai tidak b0san melihat gelag4t kelakar Zulin Aziz dalam menghasilkan video di laman media sosial malah telah mendapat perhatian dari pelakon Bollywood iaitu Arjun Rampal.

Untuk rekod, Zulin Aziz telah memulakan kerjaya lakonan pada tahun 2009 selepas bakatnya dicungk1l oleh Datuk Rosyam Nor menerusi rancangan pencarian bakat baharu dalam bidang lakonan, Pilih Kasih musim pertama yang mana  Zulin merupakan salah seorang daripada 20 finalis.

Menerusi akaun Instagram, Zulin Aziz telah memuat naik satu video terbaru merakamkan Zulin bersama adik-adiknya sedang menyanyi. Lagu yang dinyanyikan oleh mereka ialah bertajuk Januari daripada negara jiran, Indonesia oleh penyanyi mendiang Glenn Fredly.

T0nton vide0 yang dikongsikan oleh Zulin di bawah :

Rata-rata peminat memuji suara Zulin dan adik-adiknya yang sangat merdu. Antara k0men-k0men tersebut adalah :

” Habeh sapu sora sedap adik bradik depa ni kan.. “

” Bestnya adik beradik pandai nyanyi.. “

” Best betul part harmonize. Susah betul xda kwn2 atau adik beradik yg sekepala bab nyanyi ni. Kalau tidak boleh cover mcm ni jugak.. “

” Ulang2 dgr…. The best…. Farah Sofea power…. Dont st0p okey.. “

” Semua adik bradik ada bakat nyanyi.. “

” Mantapp adik beradik melet0p .. “

” Amb0i depa semua sora sedap aihh.. “

Sedap betul suara Zulin dan adik-adik. Betul-betul ‘tangk4p leleh’ dengar suara mereka ni. Memang terbaik !! Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak mendoakan semoga Zulin sentiasa bahagia, gembira di samping keluarga tercinta, dan semoga Zulin sentiasa dimurahkan rezeki selalu. Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Zulin Aziz, Sofea Aziz by Berita Kopak

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa  kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..