” Kau nak komen aku ke kau yang pek4k.. ” – PU Azman

Video PU Azman ‘Membahan’ Mira Filzah Di Instagram Live Buat Ramai Terhibur. Part PU Azman Order Air Sirap Kat Seseorang Tu Memang Kelakar Sangat !!

Drama ‘Sweet Dreams’ telah membuat pelakon Mira Filzah dan penceramah bebas PU Azman semakin diminati ramai. Manakan tidak, dalam drama itu, PU Azman melakonkan watak Tuan Fadil sebagai majikan Mira iaitu Puteri dan telah bercinta bersama ibu Puteri, Puan Laila yang dilakonkan oleh Nina Juren sangat menghiburkan.

Hingga kini, PU Azman dan Mira Filzah juga sering menjadi perhatian warganet di laman media sosial lebih-lebih lagi apabila mereka berdua ada membuat Instagram Live bersama. Ada saja gelag4t mereka berdua menghiburkan netizen. Selain berkongsi ilmu, semestinya PU Azman akan selitkan jenaka ketika penyampaian ilmu.

PU Azman yang bakatnya dicungkil menerusi rancangan TV realiti terbitan ASTRO, Pencetus Ummah musim kedua dan telah dinobatkan sebagai juara. Selain menjadi pendakwah, PU Azman juga mempunyai bakat dalam lakonan malah, hasil lakonanya juga telah mendapat pujian daripada ramai pihak.

Menerusi akaun Instagram Lilyrose.mf telah berkongsi video yang merakamkan video Instagram Live yang memaparkan PU Azman bersama Mira Filzah. Berkongsi ilmu secara live di media sosial itu, PU Azman tidak pernah tidak kelakar, sempat lagi PU Azman ‘membahan’ Mira Filzah.

Tonton video tersebut di bawah :

Rata-rata netizen begitu terhibur dengan video yang dikongsikan itu. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Lagi lagiii nak lagiiii. Terhibur.. “

” Cute je si Mira ni.. Comel je Mira gelak.. “

” Sweet ya Allah.. “

” Ustaz ni memang kelakar.. “

” Hahahahaaha.. Kelakar.. “

” Sempat pula tu Ustaz membahan Mira..”

Kelakar betul lah tengok gelag4t PU Azman dan Mira Filzah dalam video tu. PU Azman pun sempat lagi menyak4t Mira sebelum mulakan majlis ilmu. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak mendoakan semoga PU Azman dan Mira Filzah sentiasa diberikan kesihatan yang baik dan sentiasa dimurahkan rezeki selalu. Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Lilyrose, PU Azman  by Berita Kopak

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa  kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..