” Nash’s reacti0n WIN !! Bini aku kena samp0k apa ni?? – Netizen

Sazzy Falak Tegur Cara Suaminya, Nash Cara Pot0ng Brokoli Dengan Suara Seperti Kartun D0raem0n Buat Netizen Terhibur. Part Nash Terkej0t Tu Memang Kelakar.. Hahaha !!

Sazzy Falak merupakan seorang pelakon dan pengacara tanah air yang mula berlakon dalam filem dengan menjayakan watak Shasha dalam filem Gol & Gincu pada tahun 2005 dan Gol & Gincu The Series selama dua musim berturut-turut dari tahun 2006 hingga 2007.

Sazzy telah mendirikan rumah tangga bersama perunding kewangan iaitu Nazril Idrus yang juga merupakan seorang personaliti televisyen pada tahun 2006. Hasil perkongsian hidup bersama, pasangan ini telah dikurniakan anak kembar perempuan yang bernama Lily Imaan dan Tiara Rose yang dilahirkan pada 28 April 2011.

Kini, Sazzy lebih memberikan banyak tumpuan dalam urusan rumah tangga dan keluarga. Selain itu, Sazzy juga sibuk dalam menguruskan perniagaannya sendiri, butik pakaian yang beroperasi di Kuala Lumpur. Sazzy dan suami merupakan sahabat karib kepada arw4h Ashraf Sinclair iaitu suami kepada penyanyi Indonesia, Bunga Citra Lestari.

Menerusi perkongsian di Instagram, Sazzy telah berkongsi satu video merakamkan Sazzy dan suaminya, Nash sedang berada di dapur. Nash ketika itu sedang menggunt1ng sayur brokoli telah ditegur oleh Sazzy bahawa cara memot0ng brokoli itu sal4h. Namun suara Sazzy dalam video tersebut sangat menghiburkan.

Ikuti perk0ngsian vide0 tersebut di bawah :

View this post on Instagram

He had no idea

A post shared by Sazzy Falak (@sazzyfalak) on

Rata-rata netizen begitu terhibur dengan video yang dikongsikan oleh Sazzy itu. Antara k0men-k0men tersebut adalah :

” Hahahhahahahah! Nash’s re4ction WIN!!!! Bini aku kena samp0k apa ni??? “

” Think your hubby must be thinking, “ko dah kenapa? “

” I tgk again and again. Muka Nash takleh blah.. “

” D0raem0n!! Make up mana make up?! “

” His face like “whats wr0ng with her.. “

” Hahaha suara d0raem0n.. “

“Hahahaahahhaahaha suara d0raem0n!!!! “

” Suara D0raem0n qualified.. “

Kelakar betul lah, reaksi  Nash bila dengar suara isteri tiba-tiba bertukar jadi kartun. Haha.. Mesti Nash pikir kenapa tiba-tiba Sazzy macam tu. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak mengharapkan semoga kalian sentiasa berkekalan bahagia hingga ke akhir hay4t. Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Sazzy Falak by Berita Kopak

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa  kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..