” Bajet g4ngster tapi tak0t lipas.. ” – Cik B

Vide0 Cik B, Anak Dato’ Vida Menyak4t Adiknya, Kacak Buat Ramai Terhibur. Part Kacak Cakap ‘ I’m W4rning You ‘ Memang Kelakar !!

Nur Edlynn Zamilleen Muhammad Amin atau nama popularnya sebagai Cik B merupakan anak kepada pengasas pr0duk kosmetik, iaitu Datuk Seri Dr. Hasmiza Othman atau lebih dikenali sebagai Dato’ Vida (DSV). Cik B  menempa populariti kerana sering menghasilkan video-video kreatif di laman media sosial.

Meskipun merupakan anak jutawan, Cik B lebih selesa dengan perwatakan dan gaya yang bersahaja. Tidak suka tampil dengan make-up meskipun sering dip4ksa oleh ibunya. Sikap Cik B yang sering melayan para peminat di laman media sosial buatkan ramai pengikut suka akan gayanya itu.

Dengan usia yang muda itu, Cik B dilihat begitu matang jika berbanding dengan usianya yang baru berbelasan tahun. Untuk pengetahuan, Cik B merupakan anak ke- 3 daripada 4 adik beradik. Manakala kedua abangnya iaitu, Muhammad Eddie Zuhdie  dan Muhammad Edrie Zikrie telah meningg4l dun1a dalam kebak4ran pada tahun 2013.

Menerusi perkongsian di Instagram, Cik B telah berkongsi satu vidoe merakamkan dia telah menyak4t Kacak iaitu adiknya yang tak0t akan lipas. Video itu dilihat, Kacak berl4ri ke tandas, namun Cik B masih terus menyak4t dengan menutup lampu bilik air tersebut buatkan Kacak semakin tak0t.

Ikuti perk0ngsian vide0 tersebut di bawah :

Rata-rata netizen begitu terhibur dengan video yang dikongsikan oleh Cik B itu. Antara k0men-k0men tersebut adalah :

” Tidakkk, cik B kej4m, sian Kacak. Hahahahaaa…. Auntie pun penak0t lipas, i feel u Kacak… Hahahaaaaa.. “

” Hahaha j4hat noh! Level² buka pintu pakai kaki.. “

” HAHHAHAHHAHAHAHHAHAH KESIAN KACAK. Siapa suruh mengat4 cikb kat story lagi  “

” Kemain dia mendaj4l kacak…. Hahahaahha.. Siapa lagi dia nak daj4l dlm rumah tu kan.. “

” Hahaha comel la cik b ni!!! Tak baik tau nyak4t kacak mcm tu kesi4n dia ahahahh mer4na betul tu.. “

” I saw ur video kat Twitter. Hahaha tergelak. Dah lah tak0t lipas pastu tak0t gelap.. “

” Hahaha kenapa kebanyakan lelaki tak0t lipas.. “

Kesi4n Kacak, kena kac4u dengan Cik B. Kelakar betul tengok gelag4t anak-anak Dato’ Vida ni. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak mengharapkan semoga Cik B dan Kacak menjadi anak yang soleh dan solehah buat ibu mereka dan sentiasa menjadi anak yang mendengar kata. Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Cik B Havoc by Berita Kopak

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa  kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..