” Minta doanya ya.. ” – Rossa

Rossa K0ngsi Gambar Pakai Baju Pengantin Di Instagram St0ry, Gerangan Lelaki Kacak Di Sebelahnya Memang Bukan Biasa-Biasa..

Siapa tidak kenal akan penyanyi Indonesia yang bersuara merdu iaitu Rossa atau nama penuhnya, Sri Rossa Roslaina Handiyani, yang bergiat aktif dalam industri muzik Indonesia sejak 199. Album Rossa iaitu “Love, Life & Music” pernah dipasarkan hingga ke Jepun dan The Best of Rossa merupakan salah satu terlaris sepanjang masa.

Untuk pengetahuan, Rossa pernah mendirikan rumah tangga bersama dengan Yoyo iaitu anggota band Padi pada tanggal 18 Mar 2004.  Hasil perkahwinan itu, mereka telah dikurniakan seorang cahaya mata lelaki diberi nama sebagai Rizky Langit Ramadhan yang dilahirkan pada 3 Oktober 2006.

Namun, hubungan rumah tangga Rossa dan Yoyo tidak bertahan lama, mereka telah mengambil keputusan untuk berp1sah pada tahun 2009. Hingga kini hampir 11 tahun, Rossa menjalani hidup sebagai ibu tungg4l bersama anaknya, Rizky, malah Rossa kini kelihatan semakin berjaya dalam karier nyanyiannya.

Menerusi perkongsian di Instagram Story, Rossa kelihatan telah memuat naik satu foto yang telah mengej0tkan ramai pihak, kerana telah berkongsi gambar dengan seorang jejaka berpakaian pengantin tradisi Indonesia. Ramai yang tertanya-tanya, adakah Rossa telah menamatkan zaman jand4nya.

Ikuti perkongsian gambar tersebut di bawah :

Eh,Eh Macam Kenal Jer Lelaki Kacak Ni….

Rupa-rupanya, Rossa telah edit gambar berkahwin dengan pelakon Korea iaitu Kim Soo-Hyun. Haha, tert1pu rupanya, Rossa belum tamatkan lagi zaman jandanya lah. Ad0hai, ramai betul sekarang artis suka edit gambar bersama hero hero artis Korea. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak mendoakan dan mengharapkan semoga Rossa cepat bertemu jodoh. Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Rossa by Berita Kopak

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa  kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..