” Ini lah PKP sebenar.. P0m P0m kenyangkan papa.. “

Elly Mazlein K0ngsi Makan Tower Burger Bersama Papa Awan Nano Buat Ramai Yang Terl1ur.  Comel Jer Tengok Pasangan Suami Isteri Ni Makan. Tak Pernah Tak Sweet !!

Terasa seronok melihat pelakon Elly Mazlein atau nama sebenarnya, Sharifah Aida Mazlina Syed Hanafi  yang kini bahagia dengan kehidupan barunya bersama suaminya, Azlan. Siapa sangka jodoh bersama guru itu buatkan Elly kini percaya akan cinta sekali lagi setelah dia gag4l dalam rumah tangga yang terdahulu.

Kisah cinta bersama suaminya, Azlan pernah menjadi buruan media dan netizen kerana Elly tidak pernah berkongsikan wajah yang berjaya menawan hatinya. Selepas lebih setahun ‘menyembuny1kan’ bakal suami, Elly Mazlein akhirnyaa mengotakan janji apabila mendeda4hkan wajah lelaki itu pada majlis malam berinai mereka.

Elly Mazlein yang juga pengacara , pernah mendirikan rumah tangga bersama  pengarah , Azmi Hatta pada 9 November 2014 dan dikurniakan seorang anak perempuan iaitu Putri Sara Sefhia yang kini berusia 4 tahun. Elly dan Azmi sah bercera1 pada 15 Oktober 2015.

Menerusi perkongsian di Instagram, Elly kini lebih gemar berkongsi video memasak memandangkan ia merupakan satu aktiviti bersama suaminya yang juga kini bercuti kerana perint4h kaw4lan pergerakan . Terkini, Elly telah berkongsi video membuat burger t0wer dan menikmati bersama suami tercinta.

Ikuti perkongsian tersebut di bawah :

View this post on Instagram

Awk rasa tinggi mana? #mukbang katanya 🍔🍔🍔🍔 . Menu rini adalah idea anda.. Tq bg kepom idea ♥️♥️♥️♥️ . Esk nak kepom Masak apa pulak?? . Nak tau jawapannya, moh nengok full video di channel YouTube Dunia Elly Mazlein skrg.. Link ada di bio👆 . Pastikan anda dah subscribe Dan tekan 🔔 notification, utk menang duit bole la anje2 #RM100DuitBolehLaBeliApaYgPatutAnjeAnje . InsyAllah klu kakak lina ada rezki lebih , akn kakak lina panjangkan tempoh Menang #RM100DuitBolehLaBeliApaYgPatutAnjeAnje . Doakn rezki kakak lina sekeluarga ya .. Terima kasih ❤❤❤ . P/S: INI BUKAN PERTANDINGAN.. TAK PERLU JAWAB SOALAN APA2 .. ANDA HANYA PERLU SUBSCRIBE , TEKAN NOTIFICATION , KOMEN & YG PALING PENTING BAGI IDEA NAK KAMI MASAK / AKTIVITI/ CHALLENGE APA DI VIDEO CHANNEL YOUTUBE #DUNIAELLYMAZLEIN SAHAJA .. KLU ADA REZKI , ANDA AKN DIPILIH SEBAGAI PEMENANG #RM100DuitBolehLaBeliApaYgPatutAnjeAnje . PEMILIHAN SECARA REZKI MASING2.. kepommm sayang chuollllll.. chuollllll sayang kepom ke tidokkkk???

A post shared by 💋SaraAzlan💋 (@iamellymazlein) on

Rata-rata netizen terliur melihat burger yang telah dibuat oleh Elly itu. Antara komen-komen tersebut ialah :

” Ya Allah terl1ur tengok burger kak Lina..”

” Ini lah PKP sebenar.. P0m p0m kenyangkan papa.. “

” Sedapnya tengok diaorang makan .. “

” W0ww.. Betul-betul KLCC tinggi burger.. “

” Cute muka papa layankan kak Lina.. “

” Lama-lama ni mesti gem0k Elly dengan suami, hari-hari makan sedap.. “

” Seronok tengok kehidupan kak Lina sekarang.. “

” Bunyi t1ger tu memang win ahh kak Lina.. “

” Lawak la kak Elly ni sweet ngn husband dy.. Haha.. “

Alahai, sweet sangat  kak Lina kita tau.. Makan pun r0mantik !! Papa awan nan0 semp0i ja melayan isteri tercinta makan. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak mendoakan semoga Elly Mazlein sentiasa bahagia bersama suami tercinta, moga hubungan kalian akan kekal hingga ke jannah. Aamin.

T0nton vide0 penuh di bawah ini :

Silakan SHARE..

Sumber : IG Elly Mazlein, YouTube Dunia Elly Mazlein by Berita Kopak

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa  kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..