” Pant4ng nampak orang kat bawah dia nak borak, punyalah bosan.. “

Vide0 Anak Nad Zainal, Fahad Ibrahim Menegur Orang Dari Atas Beranda Rumah Buat Ramai Terhibur. Alahai, Kes1an Dia Tapi Ramahnya Bukan Main !!

Nad Zainal atau nama sebenarnya Farah Nadia binti Zainal Abidin merupakan seorang pelakon dan model wanita Malaysia. Beliau mula diperkenalkan menerusi drama televisyen berjudul  Impian tajaan shampu Sunsilk pada tahun 2008.

Beliau berkahwin dengan Muhammad Faliq Amirullah pada 18 Disember 2015.Sebelum ini mereka telah mengikat tali pertunangan pada 31 Ogos 2015. Faliq merupakan senior Nad ketika sama-sama belajar di ASWARA sekitar tahun 2007.

Perkahwinan mereka telah dikurniakan seorang cahaya mata lelaki diberi nama Fahad Ibrahim atau lebih mesra dipanggil Yem oleh ibu bapanya. Yem dilahirkan pada 14 Oktober 2016 dan kehadiran Yem telah menceriakan rumah tangga mereka.

Menerusi akaun Instagram, Nad berkongsi video anaknya, Yem sedang berada di beranda. Dalam masa yang sama Yem menegur orang yang berada di bawah. Gelag4t Yem ini begitu menghiburkan kerana sikap Yem yang peramah sangat menegur walaupun orang yang tidak dikenali.

J0m tont0n vide0 di bawah :

Rata-rata netizen terhibur melihat gelagat Yem. Antara komen-komen mereka :

” Hahhahhaha ad0h kes1annya Yem.. “

” Kesi4n dia main sorang2 kak Nad cepat ksh Yem adik la.. “

” Bkn main ramah lg si kecik ni.. comey.. “

” Alahaiii comeii nye dia.. sian dia.. bye2 kakak.. “

” Alolooo kesi4n nyee Yem.. yg cute nye masuk terusss tutup pintu sliding door.. “

” Comel sangat yem. Suka dengar yem ckp… “

” Dia habaq jgn dok luaq… duduk dlm rumah tu.. baguih dia.. “

” Alaaaaa kesi4nnnn Yemboy. Dgn kakak mana dia borak tuu.. “

Alahai, kes1an Yem. Dah lama sangat tak jumpa kawan-kawan, orang lalu lalang pun jadi untuk ditegur. Nampaknya Nad kena bagi seorang adik kepada Yem ni supaya Yem tidak berasa bosan berada di rumah. Apa pun, comel sangat dengar cel0teh Yem !!

Silakan SHARE..

Sumber : IG Nad Zainal by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..