” Tu menyanyi ke mengam0k. Haha.. “

Video Sherry Alhadad Menyanyi Di Satu Persembahan Buat Ramai Terhibur. Gaya Nyanyian Dan Gelagat Sherry Memang Rare Sungguh. Nyanyi Dalam Keadaan Mar4h Ke Tu !!

Sherry Alhadad atau nama sebenarnya Shariffah Mariam Binti Syed Abdullah Al Hadad merupakan seorang pelawak, pelakon dan pengacara TV terkenal Malaysia. Bakat lakonan Sherry bermula ketika beliau menuntut di ASWARA. Kemudiannya dibawa ke industri lakonan oleh pengarah Shahrulezad Mohamamedin

Drama lakonan pertama beliau ialah telefilem “Sutun” pada tahun 2006. Sejak itu beliau bergelar pelawak dan pengacara TV terkenal termasuk pernah mengacarakan program sensasi Melodi TV3. Beliau begitu popular bersama rakannya iaitu pelawak Zulin Aziz yang sama-sama mengacarakan program bual bicara di TV9 iaitu “Diva-Terbitan”.

Sherry sememangnya datang daripada keluarga yang menceburi bidang seni. Beliau merupakan ibu saudara kepada pelakon Sharifah Haslinda, Sharifah Sakinah dan pelawak terkenal Sharifah Shahirah. Sherry mempunyai rancangan bual bicaranya sendiri iaitu The Sherry Show.

Menerusi akaun Instagram, Sherry berkongsi videonya membuat persembahan nyanyian di sebuah tempat yang tidak dinyatakan. Video ini mungkin merupakan video ‘throwback’ beliau dan aksi nyanyian Sherry menjadi perhatian netizen. Alahai kelakar sungguh !!

Jom tonton video di bawah :

( Klik butang KANAN -> untuk menonton video seterusnya.. )

View this post on Instagram

Konsert hari Sabtu

A post shared by sherry_alhadad (@sherry_alhadad) on

Rata-rata netizen terhibur melihat aksi nyanyian Sherry yang begitu bertenaga. Antara komen-komen mereka :

” Macam depress1on tak pun kene pan1c att4ck so cute.. “

” Tu nyanyi ke mengam0k bahahahahah.. “

” Aaaaaaik ger4m betul ngan cikgu ni…. x tahu nak Nyanyi ke nak mar4h or nak membaca.. “

” Sherry ni mcm tgh tahan sak1t perut tp kena habiskan nyanyi.. “

Ko sherry_alhadad mar4h sape?? “

” After 2 weeks quarant1ne . that is how we all look… “

” Ini elok buat masa pan1c buying hari tu.. buat konsert.. “

Amboi, lain macam gaya Sherry menyanyi tu. Macam mar4hkan seseorang je tu. Gad0h dengan teman lelaki ke ? Hehe. Namun begitu suara Sherry memang boleh tahan sedap dan merdu. Walaupun gaya nyanyian beliau yang begitu rare tetap menghiburkan. All the best Sherry dalam kerjaya seni.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Sherry Alhadad by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..