” Macam Bella Dally la muka.. “

Video Romantik Nazim Othman Bersama Seorang Wanita Telah Menjawab Segala Teka -Teki Selama Ini. Wah, Pandai Nazim Pilih. Cantik Sangat !!

Pelakon tampan yang sering mendapat jolokan Oppa kerana wajahnya seperti Korea, Nazim Othman memulakan kerjayanya sebagai seorang pramugara sebelum terj0n ke bidang seni. Nama sebenar Nazim ialah Nushrul Alif bin Othman.

Beliau pertama kali muncul dalam drama Frontpage pada tahun 2008. Kemudian beliau popular dalam drama bersiri Dejavu di Kinabalu, Kau Yang Terindah, Epilog Cinta Khirana, Monalisa dan Sangkar. Nazim banyak membintangi drama di kaca TV.

Nazim dilahirkan di Labuan namun dibesarkan di Johor Bahru, Johor. Beliau pernah berkahwin dengan pelakon Bella Dally pada 10 September 2016, namun mengumumkan pencera1an mereka pada 17 Mei 2018. Sehingga kini, Nazim masih sendiri.

Menerusi akaun Instagram, Nazim berkongsi video beliau bersama seorang wanita dengan kapsyen ‘ Aku pun mahu bahagia ‘ telah membuatkan ramai netizen tertanya-tanya siapakah wanita yang berjaya mencur1 hati beliau. Nazim telah menerangkan siapa wanita itu di link bio beliau.

Jom tonton video di bawah :

Rata-rata netizen menyatakan wajah wanita wanita tersebut seiras dengan bekas isteri Nazim, Bella Dally. Antara komen-komen mereka :

” Macam bella dally la muka..ke sy je rasa mcm tu.. “

” Dekat IG ada post pic mcm “dah bahagia” rupanya mv new single hahahaha .. Pandai pilih model iras bella dally .. “

” Muka dia mcm Bella pun ada.. “

” Qistina Rania ada iras Bella.. Maaf.. “

” Uis.. Video lagu rupanya.. “

” Wow. Hampir sama tapi tak. Congrats.. “

Sememangnya wanita bernama Qistina Rania itu sekali pandang seiras dengan Bella. Ini merupakan muzik video single terbaru Nazim berjudul Cerita Kita yang dilakukan penggambaran di Perancis. Apapun, pandai Nazim pilih model. Tahniah dengan single terbaru ini !

Jom tonton video penuh di bawah :

Silakan SHARE..

Sumber : IG dan YouTube Nazim Othman by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..