” Untunglah Arjun Rampal balas wei.. “

Vide0 Zulin Aziz Mendapat Respon Daripada Aktor Bollywood, Arjun Rampal Buat Ramai Je0l0us. Wah, Dah Level lnternational Vide0-Vide0 Lawak Zulin Ni !!

Zulin Aziz atau nama sebenarnya Farah Azleenda binti Abdul Aziz merupakan seorang pelakon, pelawak, pengacara, penyanyi dan penyampai radio Malaysia. Zulin merupakan bekas alumni program Pilih Kasih musim pertama dan penyampai radio Suria FM.

Bakatnya dicungk1l oleh Datuk Rosyam Nor menerusi rancangan tersebut pada tahun 2009. Drama pertama lakonan Zulin ialah Begitukah Cinta yang dibintangi oleh Nazim Othman dan Ainul Aishah yang disiarkan di TV3 pada tahun 2011.

Zulin juga turut mempunyai bakat dalam nyanyian. Beliau memulakan kerjaya muziknya pada tahun 2017 dengan mengeluarkan single sulungnya bertajuk “Terbiar” dan kemudian diikuti dengan single kedua, “Kel1ru” yang dikeluarkan pada Februari 2018.

Menerusi akaun Instagram, beliau berkongsi resp0n daripada pelakon Bollywood iaitu Arjun Rampal. Arjun memberi respon video yang dibuat oleh Zulin yang terdahulu. Beliau meminta video tersebut diterjemahkan kerana tidak begitu memahaminya. Wah, level international dah ni ye Zulin.

Seterusnya, Zulin berkongsi vide0 terbaru beliau yang disunting oleh beliau bersama Arjun Rampal. J0m tont0n video di bawah :

Rata-rata netizen berasa je0l0us kerana Arjun memberi resp0n bal4s dan mereka turut terhibur dengan video dari Zulin ini. Antara komen-komen mereka :

” Arjun rampal telah bertukar menjadi Arjun Ramp4s hatimu. Ok sekian… “

” Yg lain blh st0p jd pompuan la kalau cmni haha.. “

” Congratulations . C0v1d-19 make you fam0us.. “

” Untoooong laaaa.. haha .. “

” Untunglah Arjun Rampal balas wei.. “

” Waaahhhh… Tahniah! Untungnya awakkkk.. “

” Ko check twitter skrg! laki kau cariii tuuuuu .. hahahhahahahahah.. “

” Herl0kkkknyaa arjun rampal ni! Hahahaha .. “

Wah, untunglah Zulin. Bukan angan-angan dah lagi ni. Pada yang mengikuti laman Instagram Zulin pastinya sedia maklum bahawa Zulin banyak berkongsi video lawak hasil suntingan beliau sendiri. Kebanyakan video beliau pasti akan tul4r kerana begitu menghiburkan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Zulin Aziz by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..