Jururawat Yang Cantik Dan Cun Melecun Ini Menjadi Viral Di Media Sosial

Tetapi Selepas Viral, Dia Telah Dipecat. Tak Sangka Ini Sebabnya. Kesiannya !!

Baru-baru ini ada seorang jurur4wat yang menjadi vir4l di media sosial. Tetapi netizen menjadi terkej0t kerana mendengar dia dipec4t dari h0spital tempatnya bertugas.

Di sebuah h0spital di China, jurur4wat ini bermain aplikasi tiktok sewaktu masa lapangnya. Di dalam foto tersebut dia kelihatan sungguh cantik dan mempunyai senyuman yang manis. Dan kerana video tersebut dia menjadi terkenal dan vir4l di media sosial.

Ramai lelaki yang tertawan dengan telatahnya dan kecantikannya. Tidak kurang juga ramai yang datang ke h0spital untuk melihatnya dari dekat.

Oleh sebab ramai orang yang datang ke h0spital untuk melihat jurur4wat ini dan berjumpa dengannya, ianya telah menggangu ketenangan h0spital tersebut dan ketenteraman pes4kit lain. Disebabkan banyak aduan diterima dari pes4kit maka pihak h0spital mengambil berat keadaan ini.

Akhirnya setelah berbincang, pihak h0spital telah memec4t jurur4wat ini. Mereka meberi alasan yang h0spital ini terlalu kecil untuk menampung jurur4wat yang telah terkenal itu.

Ramai netizen yang tidak berpuas hati dengan tindakan pihak h0spital tersebut. Meraka mengatakan tidak sepatutnya tindakan tersebut diambil kerana jurur4wat ini mempunyai ramai peminat dan terkenal dia terpaksa dipec4t dari pekerjaannya.

Tetapi ada juga yang bersetuju dengan tindakan yang diambil tersebut kerana menurut mereka h0spital adalah tempat yang memerlukan ketenangan dan sepatutnya tidak dig@nggu dengan pelbagai perkara yang tidak berkaitan.

terima kasih kerana membaca. Silakan SHARE Ya!

Sumber : Micelle0926 / Disediakan dan diterjemah oleh Berita Kopak