” Ya Allah. Berkali-kali tengok. Sweet sungguh, tapi lawaklahhhh.. “

Video Parodi Lagu Hindustan Datuk Aliff Syukri Dan Datin Shahida Buat Ramai Terhibur. Siapa Jadi Lelaki, Siapa Jadi Perempuan Ni, Hahahaha..

Nama usahawan terkenal Datuk Aliff Syukri Kamarzaman tidak perlu diperkenalkan lagi. Rata-rata rakyat Malaysia mengenali beliau yang selalu muncul di kaca TV dan juga aktif di laman sosial.

Datuk Aliff yang juga penaja utama Gegar Vaganza Musim kelima sering memuatnaik aktiviti sehariannya di Instagram. Beliau juga sering berkongsi video isteri dan anak-anaknya. Malah video pembantu rumahnya atau dipanggil bibik juga turut dimuatnaik.

Menerusi akaun Instagram, Datuk Aliff berkongsi video sedang membuat parodi lagu hindustan. Gelagat pasangan ini menarik perhatian orang ramai yang sukakan aksi mereka yang dikatakan ‘sweet’.

Dalam video ini, Datuk Aliff mengenakan tuala di kepalanya seolah-olah seperti memakai tudung serta memainkan watak wanita dalam video itu. Manakala Datin Shahida memakai topi dan memainkan watak lelaki. Alahai memang comel sangat !!

Jom tonton video di bawah :

” Ayu tak saya ?? Nampak @shahidadherbs lebih romantik dan handsome kan bila jadi lelaki ? Siapa setuju ?.. “

Rata-rata netizen terhibur dengan gelagat pasangan ini. Antara komen-komen netizen :

” Hahahahha….. lawakklaahhh @aliffsyukriterlajaklaris dgn @shahidadherbs nie… “

” Romantiknya … semoga berkekalan hingga ke syurga.. “

” Amboii…. cheq rasa bersemut2 badan niehhh.. “

” Mcmnilah yg org nk tgk.. x show off sgt harta duniawi.. klu terlalu show off harta duniawi, nnt ada plak yg kut0k, dengk1… huhuhu (sorry).. huhu semoga berbahagia hendaknya datuk @aliffsyukriterlajaklaris & datin @shahidadherbs, Tuhan memberkati… btw, ini kita suka ! lucu.. “

” Ya Allah. Berkali-kali tengok. Sweet sungguh Dato’ @aliffsyukriterlajaklaris ngan Datin @shahidadherbs ni. Suka sangat tengok. Happy saya tau.. “

” Berapa kali ulang tengok.. semoga Dato dan Datin dlm lindungan dan kasih sayàng Allah selalu aamiin.. “

” Datin serba boleh la… hahhah… dulu tgk datin nyanyi lagu nasyid, ayu yakmat.. nmpk pemalu ja… skrg diluar sgkaan sy… comelll yakmat ! “

Alahai sweet sangat Datuk Aliff dan Datin Shahida. Sejuk mata memandang. Kami di Berita Kopak mendoakan Datuk Aliff dan Datin Shahida serta keluarga hidup bahagia di dunia dan akhirat. Amin..

Silakan SHARE..

Sumber : IG Datuk Aliff Syukri by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..