” Jaga mak baik-baik ye, jangan bagi orang lain dekat tau, selain Pak Nil.. “

Video Pak Nil Mengusik Dato’ Seri Vida, Buat Dato’ Seri Vida Tak Tahan Gelak, Alahai Comel Gile Pak Nil Usik Dato’ Seri Vida, Kalau Betul Pun Apa Salahnya !!!

Datuk Seri Dr. Hasmiza binti Othman atau lebih dikenali sebagai Datuk Seri Vida ialah seorang usahawan berjaya di Malaysia.

Beliau telah menerima Darjah Sri Sultan Ahmad Shah Pahang (SSAP) yang membawa gelaran Datuk Seri yang dianugerahkan oleh Tengku Mahkota Pahang, Tengku Abdullah Sultan Ahmad Shah pada 25 Oktober 2014.

Dato’ Seri Vida sudah tidak asing lagi di Malaysia. Anak bongsu daripada tiga beradik ini merupakan anak jati Machang, Kelantan. Seorang usahawan yang berjaya dan pengasas kepada Produk Vida Beauty.

Pada 14 Julai 2017, Datuk Seri Vida telah melancarkan single sulungnya yang bertajuk “I Am Me” yang digubah dan dikarang oleh Edry Abdul Halim daripada KRU.

Video muzik lagu tersebut mula tular di internet dengan mencapai lebih daripada 50,000 tontonan selepas dimuat naik ke YouTube dalam tempoh masa dua hari.

Dato’ Seri Vida seringkali memuat naik video dan foto-foto di laman Instagramnya. Bukan sahaja berkaitan dengan perniagaannya, malah aktiviti bersama anak-anak kesayangannya yang dipanggil dengan panggilan Cik B dan Kacak.

Terbaru, menerusi laman Instagram milik Dato’ Seri Vida telah memuat naik sebuah video. Video tersebut di rakamkan di Star Vendor Mega Raya Fest bertempat di PWTC Kuala Lumpur.

Video tersebut memaparkan Dato’ Aznil Nawawi adalah lebih mesra dipanggil Pak Nil mengusik Dato’ Seri vida dan anak-anaknya. Pada minit awalnya, Pak Nil mengusik Cik B. Cik B m4lu-m4lu setelah dius1k oleh beliau. Pak Nil memanggil Cik B seperti ibunya Dato’ Seri Vida memanggilnya.

Selepas itu Dato’ Aznil memanggil anak lelaki Dato’ Seri Vida yang dikenali sebagai Kacak. Lalu Kacak pun datang kepada Pak Nil. Pak Nil terus berpesan kepada Kacak supaya jaga ibu baik-baik. Jangan bagi orang lain mendekati ibu. Hanya Pak Nil sahaja yang boleh mendekati ibu.

Apa yang menariknya, apabila Dato’ Seri Vida mendengar apa yang Pak Nil cakapkan itu, seperti  kebiasaan Dato’ Vida akan ket4wa dan gel4k tersangatlah kuatnya. Memang macam nak pec4h telinga kalau dengar Dato’ Vida ketawa. Aduhaii sabar je lah..

Di bawah ini antara sedutan dari video di bawah :

Pak Nil : Cik B ! Cik B ! Cik B !!!! Terima kasih sayang bagi Pak Nil ni..

Pak Nil : Jaga ibu baik-baik yer.. Jangan bagi orang lain mendekati ibu  ye..

Pak Nil : Hanya Pak Nil je yang boleh mendekati ibu, ingat ye Pak Nil sahaja!!!

Pak Nil :Nampak ni gambar sekeluarga nih…

Dato’ Seri Vida : Hahaaaa.. ( ketawa meng1lai-ng1lai dah )

Aduhh.. boleh tahan kelakar juga Pak Nil ni ye.. Dengan Dato’ Seri Vida yang dah memang sporting macam tu.. Layan je la..

Haaa.. jom tonton video di bawah ni :

” Adakah gurauan jadi Kenyataan?Adakah Pak NiL Dato Aznil aznilnawawihm ? TERPIKAT DGN KECANTIKAN SAYA.? SAYA PAKAI CLOROC.. SERUM CLOROC FOUNDATIONS CLOROc. “

” MACAM KENA JE DGN BAJU PAK NIL.. PURPLE.. WARNA CLOROC.. Eh saya yg terOVER ke? Ok kan. Nak Cloroc Foundations? YAYY or NAY?. “

Rata-rata merasa ser0nok melihat us1kan Pak Nil kepada dato’ Seri Vida itu dan turut mendoakan mereka berdua. Ini antara komen-komen mereka :

” Satu keluarga erk alhamdulillah ok je. “

” Bln mulia ni pintu langit terbuka dato . doa yg baik trus Allah mkbulkn.. mana tau j0doh dsv ada depan mata.. Aaminn2. “

” Hahahaha… gel4k dato mmg x bole bawak bincang la. “

” Mcm sepadan je …. happy sgt . “

” Dato, i feel u.. mmg bebunga2 rsanya kannn, hahahahaaa.. xleh move on asek tkenang.. “

” HAHAHAHAHAHAAHAHAH..moga Allah kurniakan j0doh yang baik & sepadan dgn datoserivida. “

” Hahaa. dato pnya ktwa tu kita pun trikut.. smoga brjdoh dgn PakNil.. Aamiin. “

” Chomel je paknil k4cau dato sri vida.. hahaha. “

” Semoga PakNil dgn dari Vida bersama.. sesuai.. lawak pn ada. “

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan SHARE.

Sumber : IG Dato’ Seri Vida by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..