” Sorry lah, kami bukannya nak rahsiakan dari korang.. “

Video Pengumuman Sufian Suhaimi akan ‘BERTUNANG’ Dengan Seorang Make Up Artis, Buat Ramai Yang Terkej0t. Serius Ke Ni Baby Pian !!!!

Sufian Suhaimi merupakan seorang penyanyi, pelakon dan pencipta lagu di negara ini. Mula aktif dalam dunia hiburan sejak tahun 2016. Memperjuangkan muzik bergenre Pop, R&B, Balada dan Soul. Bakatnya dalam bidang nyanyian menyerlah sejak di zaman kanak-kanak lagi.

Penyanyi berkaca mata ini, Mula belajar bermain gitar sewaktu di sekolah menengah. Kemudiannya Sufian Suhaimi menganggotai band De’ Mahameru ketika masih menuntut di Universiti Sultan Abdul Idris (uniSZA) yang mana pada waktu itu, mereka menghasilkan banyak karya secara amatur.

Mula dikenali menerusi single sulung berjudul Terakhir. Lagu gubahan dan senikata hasil tulisannya bersama Sirkhan dan Rinkarnaen itu juga berjaya menempatkan diri di Anugerah Juara Lagu ke-31 (AJL) yang berlangsung di Pusat Perdagangan Dunia Putra pada 22 Januari.

Menerusi  laman Instagram milik seorang Make Up Artis ( MUA ) yang dikenali sebagai Aizat Abdul Razak telah memuat naik video kemesraan mereka. Aizat Abdul Razak juga dikenali dengan panggilan Baby Nana di kalangan artis-artis tempatan.

Video tersebut memaparkan Baby Nana memberitahu yang Sufian Suhaimi dan dirinya akan ‘ bertunang ‘ tidak lama lagi . Pengumuman itu dibuat oleh Baby Nana semasa menghadiri Malam Anugerah Meletop Era baru-baru ini. Selesai sahaja pengumuman tersebut, semua yang berada di situ bers0rak dan terkej0t.

Ini sedikit sedutan dari rakaman video tersebut :

Baby Nana : Hai saya Baby Nana, kami nak umumkan yang kitaorang akan ‘bertunang’ tak lama lagi ….

Sufian Suhaimi : Hahahaha… ( terus menjer1t kerana terkej0t dengan apa yang Baby Nana umumkan )

Haa.. kalau tak percaya tengoklah video kat bawah ni… Surprise sangat tau .

” Sorry la kami bukannya nk rahsiakan dengan korang. Tapi saya dengan baby pian sufian suhaimi akan melangkah ke fasa baru nanti. “

Rata-rata merasa terhibur melihat gelagat Baby Yana dan Baby Pian. Ini antara komen-komen mereka :

” Aduhh so sweet baby pian “

” Pian pilih aizat ahahhah gi nangis kat bucu katil “

” Alhamdulillah, Tahniah Baby Nana.. yg teruk lembek mashamm ke idok? “

” Kalau nak nikah jemput lah hahhahahha “

” Sengal wei.. kenapa aku tgk banyak kali.. “

Selepas itu, Aizat di laman Instagramnya telah memuat naik kapsyen di entri terbarunya, menyatakan hubungan mereka yang sebenar.

” Pernah dengar tak lagu ni. “Saat yg bahagia hadir sekejap saja” hhahahahahahah. Halus betul abg pian. Sabar je la wak.. “

” Baby pian melayan je kita. Kami kawan la dlm industri. Dia faham g1la-g1la saya. Begitu juga saya. “

Jangan m4rah ye. Gurau-gurau aje. Kami di Berita Kopak mendoakan semoga Sufian Suhaimi berjaya dalam bidang yang diceburinya dan bertemu jodoh yang baik dan solehah. Amin..

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan SHARE.

Sumber : IG Sufian Suhaimi by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..