” Huiiiiiiiiii napa lah lagi ko ni kan Kri, wajar mak c4rut ko kan. Suara tak sedap lagu raya hapa2 ntah.. “

Tak Sangka Ini Respon Dato’ Aliff Syukri Apabila Dikrit1k Oleh Ibunya Sendiri, Bonda Rozita Ibrahim !!

Jutawan Kosmetik Terkenal Dato’ Aliff Syukri walaupun sentiasa dilanda pelbagai k0ntroversi namun beliau tetap ku4t dan tabah menghadapinya. Dato’ Aliff Syukri seorang yang sangat pemurah dan suka membantu orang-orang yang memerlukan.

Sifat baik dan pemurahnya ini diwarisi dari Ibunya iaitu Bonda Rozita. Bonda Rozita juga terkenal dalam dunia perniagaan kosmetik dan jamu-jamu. Anak beranak ini juga tidak l0kek berk0ngsi ilmu-ilmu perniagaan dan juga peluang perniagaan kepada orang ramai.

Terbaru melalui instagram milik Dato’ Aliff beliau telah memuatnaik video beliau sedang menjalani rakaman untuk lagu raya terbarunya. Apa yang menarik pada video ini ialah apabila Bonda Rozita turut memberi komen mengenai suara anak lelakinya ini.

Mari kita lihat komen yang diberikan oleh Bonda Rozita ini kepada Dato’ Aliff Syukri :

” Sy tahu ramai org yg c3mburu dgn suara saya yg merdu ini.. jgn menilai kalau belum siap sepenuhya lagu ini.. inyalah ramai yg suka nanti.. “

” Sy tetap akan meneruskan misi lagu raya saya ‘jom raya’ ..”

Selain komen dari Bonda Rozita, Kakak Dato’ Aliff Syukri iaitu Puan Yatie Sendayu TInggi juga turut memberi komen :

Rata-rata peminat terhibur dengan gelagat Dato’ Aliff Syukri yang mempunyai keyakinan tinggi ini. Antara komen peminat ialah :

” Ye datoo teruskan la . Saya sentiasa sok0ng dato dari belakang.. “

” Hahaha ape la dato nie. hahahha..t erima kasih la dato selalu buat saya happy.. “

” Hahaahh aku xleh bra1n lah sejenis manusia conf1dent level tinggi ni. Tapi bagus sbb dia tau apa dia buat. DIA YAKIN. Anda yg lain YAKIN.. teruskan perju4ngan mu Dato’. Ko x sedap Dato’ lagu raya ko ni mmg aku hemp4sss pale aku kat dashboards.. “

” Saya sokong ! teruskan minat dato. kalau x sed4p pun view youtube pasti berjuta….. terbaik!  x sabar nak dengar lagu raya dato “

” Dah nak dekat raya dah ni.. cepat2la keluarkan Dato.. biar bertambah str3ss kitorg semua ni hah.. “

” Hahahahhaah tu lah .. ramai yang tak tahu sebenarnya suara dato sedap.. “

” Sygnya dato lagu tu keluar dh nk hbs puasa, klo x blh buat alarm utk bangun sahur.. mesti dh xsnooze lg.. “

” Tulah saya pon antara salah sorang yg c3mburu, kenapa lah saya tak dilahirkan dpt suara yg merdu dan lunak mcm dato.. “

” Goodluck dato , just do what you want to do.. selamat hari raya “

” Ada juga penghibur dikala str3ss.. hahahahahah “

Tak sabar juga nak tunggu lagu Raya dari Dato’ Aliff Syukri ni. Kami dari Berita Kopak mendoakan semoga Dato’ Aliff sentiasa berjaya dalam setiap bidang yang diceburi.

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan Share.

Sumber : IG Aliff Syukri by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..