” Mami, hari ini Iqbar sudah sempurnakan hasrat Mami.. “

Video Iqbar Hakim Tunaikan Hasrat Arw4h Bondanya Faziani Rohban Yang Tidak Kesampaian, Sungguh Murni Hasrat Arw4h Ini.. Allahuakbar !!!

Bukan mudah untuk meneruskan langkah setelah keh1langan insan yang tersayang di dalam hidup untuk menemui Ilahi. Ket4bahan dan keku4tan menjadi pemb4kar semangat untuk meneruskan kehidupan.

Ketabahan Iqbar Hakim perlu dipuji, seorang anak muda yang berjiwa kent4l, tidak mengenal erti kekecew4an. Sebaliknya terus redha dengan ketentuan Allah SWT untuknya sekeluarga.  Pemerg1an arw4h bondanya Puan Faziani Binti Rohban Ahmad pada sabtu lalu memberi t4mparan heb4t untuknya.

Dan pada hari ini, Iqbar tek4d, demi memperju4ngkan hasrat bondanya yang tid4k kes4mpaian, beliau tep1s segala keres4han dan kesedihan. Kembali dengan sem4ngat yang jitu, semangat yang Allah berikan, beliau berju4ng untuk meneruskan legasi perniagaan bondanya, walau apa pun yang terjadi.

Terbaru Iqbar Hakim telah memuat naik statusnya di Instastory mengenai hasrat arw4h bondanya yang tercinta. Di dalam statusnya itu, Iqbar telah memberitahu ibunya berhasrat untuk memberi 500 set Dnars Gold secara percuma.

Menerusi entri terbarunya di laman Instagram, Iqbar Hakim juga memuat naik video yang menyatakan perkara yang sama iaitu mengenai hasrat arw4h bondanya itu. Ceritanya, pada hari ini adalah hari pertamanya melangkah ke pejabat arw4h.

Katanya, Sebelum ini beliau  pernah juga datang tetapi buk4n atas urusan kerja, tetapi sekadar bertanya khabar dan bertanyakan keadaan perniagaan arw4h sahaja.

Jadi pada hari ini, beliau ingin menunaikan hasrat ar4ah bondanya untuk memberi 500 Set Dnars Gold kepada semua semua wanita-wanita di luar sana  untuk tampil cantik di pagi raya.

Tambahnya lagi, beliau akan meneruskan dan akan perjuangkan apa yang arw4h ingin lakukan tetapi tidak kesampaian ini. Apa yang beliau lakukan ini bukanlah untuk dirinya tetapi untuk arw4h bondanya, untuk keluarga dan juga untuk masyarakat yang memerlukan bantuan.

Sedikit sedutan daripada video tersebut :

Iqbar memberitahu syarat-syarat yang perlu dilaksanakan untuk menerima hadiah set Dnars Gold itu.

Iqbar menyelitkan foto arw4h bondanya di dalam video tersebut.

Siapa yang nak tampil cantik, ikut sahaja langkah-langkah yang dinyatakan di bawah ini. Sekiranya ingin faham lagi, bolehlah menonton video tersebut :

” HADIAH RAYA UNTUK WANITA YG NAK TAMPIL CANTIK (500 PCS !! TERHAD). Hasrat ini Arw4h yang minta tapi dia tak semp4t untuk teng0k , jadi harini saya sempurnakan. “

” Step 1 : Buka FEED ig dnarsgold_hq di INSTAGRAM. Step 2 : Selfie bersama FEED dan tag IG dnarsgold_hq and tulis keyword ” SAYA SUPPORT dnarsgold_hq up di story ANDA. Step 3 : Bila dah mention , bila dh selesai step1 dan step2. “

” Admin akan reply , anda hanya kasi alamat untuk admin postage. P/s : nak selfie bersama feed pun boleh , nak screenshot pun b.. “

” Asal kan pakai keyword “saya support dnarsgold_hq ” dan up di story beserta Tag jugak. “

” Kalau nak share gan kawan2 up je video ni kat story, FREE SAHAJA. Al – FATIHAH ( Faziani Rohban Ahmad). “

View this post on Instagram

HADIAH RAYA UNTUK WANITA YG NAK TAMPIL CANTIK ❤️ (500 PCS !! TERHAD) . Hasrat ini Arwah yang minta tapi dia tak sempat untuk tengok , jadi harini saya sempurnakan. Step 1 : Buka FEED ig @dnarsgold_hq di INSTAGRAM. Step 2 : Selfie bersama FEED dan tag IG @dnarsgold_hq and tulis keyword "SAYA SUPPORT @dnarsgold_hq up di story ANDA. Step 3: Bila dah mention , bila dh selesai step1 dan step2. Admin akan reply , anda hanya kasi alamat untuk admin postage. . p/s : nak selfie bersama feed pun boleh , nak screenshot pun boleh . Asal kan pakai keyword "saya support @dnarsgold_hq " dan up di story beserta Tag jugak. kalau nak share gan kawan2 up je video ni kat story,FREE SAHAJA ✅. . Al – FATIHAH ( Faziani Rohban Ahmad)

A post shared by HIGHRETURN MARKETER (@iqbar_hakim) on

Setelah Iqbar Hakim memuat naik posting tersebut, ruang komen dipenuhi dengan ucapan syukur dan mendoakan arw4h bondanya Faziani Rohban Ahmad. Ini antara komen-komen mereka :

” Keep going ma bro. U are the best. “

” Alhamdulillah sy sudah semoga arw4h ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman n diangk4t kan darjat nya di sana Amin. “

” Alhamdulillah.. Sya dh selesai menur0t perintah.. Semoga ada rezeki sya di bulan yg mulia ini..”

” Al-Fatihah dan semoga arw4h berada di kalangan org2 yg beriman.. Amin. “

” Al-Fatihah… Nitik air mato ore duk sini. InshaAllah doa ore tok rajin put0s utk arw4h Cik Faziani… Iqbar ku4t dan seorang anak yg amanah… kirim salam ko family hok lain belako. “

” Walaupun saya tak join.. tapi saya tetap doakan iqbar_hakim akan terus melangkah dengan yakin meneruskan segala nya.. semoga terus maju jaya anak muda. “

” Alhamdulillah sudah.. u are the best.. keep strong brother. “

” Semoga iqbar terus ku4t dan tabah… akk fhm mcm mana keh1langan org tsyg.. semoga berjaya mcm mamy awk jgk.. Al-Fatihah. “

” Semoge Encik dpt meneruskan legasi arw4h serta semoge Encik dpt ikut jejak langkah arw4h. “

” Semoga iqbar_hakim t4bah dan ku4t semoga arw4h ditempat kn dkalangan orang2 briman.. semoga brtambah luas rezeki dnarsgold_hq. “

Amanah dan hasrat seseorang yang sudah perg1 meningg4lkan kita perlulah dilaksanakan. Dalam jangka masa yang pendek sahaja Iqbar Hakim mampu memuli1kan semangatnya yang h1lang. Beliau menjadi orang ku4t dan teraju utama perniagaan  selepas bondanya tiada lagi. Baginya legasi perniagaan bondanya perlu diteruskan.

Tahniah Iqbar Hakim, anak muda yang berjiwa kent4l seperti arw4h bondanya juga.

Kami di Berita Kopak mendoakan Iqbar Hakim serta keluarga terus t4bah dan ku4t untuk mengh4rungi apa sahaja dug4an dan uj1an tanpa bonda ada di sisi lagi. Amin.

ALFATIHAH Buat arw4h Faziani Binti Rohban Ahmad.

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan SHARE.

Sumber : IG Iqbar Hakim by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..