” Masya Allah, boleh gile ketawa sorang-sorang tengok nih ..”

Video Nabila Huda Berlakon Menjadi M4ngsa-M4ngsa Kecund4ng Di Bulan Puasa.. Ramai Yang Kata Kreatif Dan Kel4kar.. M4ngsa Yang Last Tu Bersungguh-Sungguh Pulak Menang1s !!!

Nabila Huda binti Suhaimi atau lebih dikenali sebagai Nabila Huda ialah seorang pelakon wanita Malaysia. Beliau yang mula menempa nama menerusi watak-watak antag0nis.

Nabila Huda merupakan anak sulung kepada legenda rock terkenal Suhaimi Abdul Rahman (Amy Search) daripada kumpulan Search. Nabila memulakan kerjaya lakonan pada 2001 menerusi peranan yang tidak dikreditkan dalam Lagi-Lagi Senario arahan Aziz M. Osman.

Nabila Huda dilahirkan pada 2 Disember 1984 di Kuala Lumpur. Beliau yang lebih mesra dengan panggilan Abil mempunyai empat adik-beradik berlainan ibu iaitu Irisha Myra, Alexander Zulkarnain, Sania Samara dan Qaqa At-Tameemi.

Nabila Huda sangat aktif di dalam laman Instagramnya dan juga Insta story. Setiap hari ada sahaja yang akan dimuat naik olehnya, sama ada video atau pun foto-foto untuk dikongsikan bersama peminat dan pengikutnya.

Terbaru, Nabila Huda telah memuat naik sebuah video IGTV di laman Instagram miliknya. Video tersebut bertajuk ” Mangs4-mangs4 kecundang di bulan puasa”. Video yang berdurasi 1 minit 25 saat itu sangat kreatif dan kel4kar. Nabila yang berlakon menjadi m4ngsa-m4ngsa tersebut membuat pelbagai aksi suara dan gaya.

Secara realitinya, memang terdapat kejadian-kejadian seperti ini di bulan puasa. Tidak kurang juga yang dit4ngkap oleh Jabatan Agama Islam atas kesalahan tidak berpuasa. Mangs4-mangs4 yang dit4ngkap ini sudah tentulah akan dibawa menaiki van jen4zah.

Namun begitu, masih ramai lagi yang tidak sedar dan terlep4s. Tetapi ingat.. di dunia boleh kita lari, tapi di akhirat nanti terimalah balas4n daripada Allah.

Di bawah ini antara sedutan di dalam video tersebut :

Ini m4ngsa pertama :

” Saya makan di kedai mamak sebab terlalu l4par, lepas makan c1rit b1rit pulak, lepas tu ken4 mas0k lok4p. “

M4ngsa Kedua : 

” Masa orang sembahyang saya ambil kesempatan minum air semasa ambil wudhu, imam perasan saya minum, terus saya kena angk0t dengan van jen4zah..”

M4ngsa Ketiga :

” Saya masih muda, makan di khalayak ramai, m4lu sangat bila ken4 t4ngkap, bapa saya h4lau saya dari rumah..”

Ya ampunnn.. ada ada sahaja idea Nabila Huda ni kan?

Jom tengok video di bawah ini.

” Mangs4-mangs4 kecund4ng di bulan puasa. “

Rata-rata merasa terhibur dengan lakonan Nabila Huda ini. Ini antara komen-komen mereka :

” HAHAHHAHAHAHAHHAAHAHA! Jais datang bawak van jen4zah tu si0t! ” 

” Patut hari2 saya nampak muka awk BLUR mcm ni kat rumah… rupa2nya mmg betul la ni bukan FILTER semata2 . “

” Ko memang xde keje kan kak??! Kelakar betul la! Terhibur i pepetang yg panas ni. Haha.. “

” Adeehhh.. pishanggg aaarrr… Naseb baikk tgh kat opis.. kalau kat umahh dah mngekek gelakk nie.”

” Ni reality kehidupan bile dtg bulan pose.. tp aku bedekak tgk ko… tp ko mmg terbaekk. “

” Hahahahahahahahaha boleh pulek nang1s sed0t2 h1ngus. “

” Masya Allah!! kupu_kupu .. Boleh g1le me ketawa sorang sorang while watching this.. Very creative la u.. Can’t wait to meet u in Singapore soon. “

Moral yang diperolehi, janganlah kita mencur1-cur1 makan dan minum yer. Hormatilah bulan puasa yang mulia ini. Kalau tak nak ken4 angk0t dengan van jen4zah. Berpuasalah di bulan ramadhan.

Terima Kasih Nabila Huda di atas perkongsian video ini. Kami di Berita Kopak mendoakan Nabila Huda sentiasa maju jaya dan dikurniakan kesihatan yang baik. Amin.

Selamat Berpuasa !!

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan SHARE.

Sumber : IG Nabila Huda by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..